Nekad Lalli$h | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.1

Vem var det som bannade dig? 320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive min ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig för att jag hade tanken på att köpa fusk samt dra med min polare på det! Detta var ett misstag av mig och det är mitt ansvar för vilka handlingar jag gör!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade medans några i mitt gäng använde sig av ett fusk som gjorde att man kunde se folk genom väggar och aim locka på folk. Jag blev intreserrad av dom och lät mitt dumma jag ta över. Jag satt och kollade när dom skärmdelade. Dom sköt ner person efter person och jag tyckte de såg skit kul utan men jag visste inte att jag skulle bli bannad om jag köpte det så jag satt och tveka på det ett jävla bra tag. Men sen så vill verkligen personen som har det att jag skulle köpa det så skickade han ännu en bild om hur det såg ut. Sen visar jag denna bilden för min kompis och frågar om han vill va med och köpa fusket. han visar det då för sin kompis som anmäler mig för fusket. Sedan så skriver merror tror jag han hette skitsamma han var en staff och då frågar han varför jag ville fuska på servern och då frågade jag han vad han menade och han svarar att han har fått in en anmälan på mig på att jag ville köpa fusk. Och jag erkänner att jag ville göra det men hade inte gjort det. Han erbjuder att om jag säger alla som hade fusket så skulle jag få stanna kvar med en varning på unive. Jag gör det och säger alla som har fusket till honom och han skriver att det var bra gjort utav mig. Sedan lite senare på kvällen så vill Ludde att jag ska hoppa support och vi snackar lite. Han frågar varför jag ville köpa fusk och liknande. Sedan förklarar jag hur allting var att merov sa att jag fick stanna kvar om jag sa alla. Och då sa Ludde att det var bra gjort av mig och att jag fick en till chans och att om jag gör något mer så åker jag raka vägen ut. Sedan skriver theodooro till mig. Han ber mig också förklara vad som hade hänt och sånt. Han väljer att banna mig tillsammans med 320. Ett litet tag efter fick jag tag på fusket och skriver till ludde att jag är öppen för att ge dom fusket om dom ville ha det. Jag ger det till dom och ludde sa att vi skulle lösa något. Sedan skriver han gör en ban överklagan så kan jag tänka på det. Nu sitter jag här 6 månader senare och hoppas på unbann då jag vill spela på Unive, då jag ser intresse i servern och det är denna servern jag vill vara på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var ej felaktig då jag tar handlingarna samt konsekvenserna för det jag gör. Jag gjorde fel och tog konsekvenserna för det. Men nu ber jag om en ny chans eftersom jag har skärpt mig efter detta och det är onördigt att fuska för gör man det så sitter man på samma plats som jag gör nu och ber om unban. DENNA BANN FÖR MITT FEL OCH ENDAST MITT FEL.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Reklam: Det var när jag var ganska ny på unive och då var det en tävling i en ped discord och då var det att man skulle få en gratis ped eller vad det var. Den som hade mest invites fick den och då skickade jag det till en mod eller två. Detta var något jag inte visste att man itne fick då men nu vet jag det!
2. Duping: Jag och min polare duppade jätte dumt. Som sagt i dom andra bansen så visste inte jag att detta var en otilåten grej men sen efter någon dag vi hade duppat så fick jag reda på detta!
3. Jag var polis och sköt ner en kriminell sedan lämnade jag honom på sjukhuset och drog eftersom vi var underbemmannade i polismyndigheten!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat anmäla dom med fusket direkt och skita i att köpa det eftersom det är onödigt och man sätter sig själv bara i skiten. Jag ångrar detta så skjut mycket allt detta är mitt fel men nu har jag lärt mig efter detta och vill verkligen rpa på unive då det är den servern jag dras till och har många vänner till. Detta är mitt förlåt för det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Kommer aldrig någonsin fuska på fivem då man blir bannad på sin server och fivem bannad så det är inte värt det för fem öre. Jag hoppas och ber om en ny chans på servern. Får jag denna chans så kommer jag visa fram steg! Tack för mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka