Nekad Lallaren1 | Ansökan till Servervakt [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Vad heter du på discord? Lallar3n#5445

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela normalt sett efter 15:00 till 24:00, och på helger kan jag sitta ifrån när jag vaknar som brukar vara runt 12:00 till efter 24:00 beror på hur trött jag är

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat kanske 2 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kontrollera chatten från personer som uppenbarligen inte vet hur man beter sig normalt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att jag vill bli en del av ett aktivt Community med seriösa rpare och bidra till att servern blir bättre och ett mer vänligt plats för ny komlingar att anlända till så vill jag bli server vakt så att jag kan hjälpa communityt och unive är den mest seriösa rp servern i sveruge

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att jag är aktiv hela dagarna och har flera skärmar så att jag kan hela tiden ha koll på servern skulle jag bidra med att bäretta för folk vad reglerna är en gång till eftersom vissa uppenbarligen inte läser reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag är en aktiv varje dag flera timmar per dag och vet hur man sköter Communitys då jag har varit admin på en fortnite server med över 32k+ och flera andra så skulle jag alltid ha koll på vad som sker i chattarna etc.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill bli en del av ett aktivt Community med seriösa rpare och bidra till att servern blir bättre och ett mer vänligt plats för ny komlingar att anlända till så vill jag bli server vakt så att jag kan hjälpa communityt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla kommand till vanliga bottar som t.ex mee6 liknande

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2ggr, ena gpngen sa jag att det laggade ingame när jag var ny i staden (OOC) andra gången blev jag bannad för halv 00c men blev unbannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara unive #bestserver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka