Nekad Lallar3n | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande på Vianor

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Lallar3n#5445

Hur gammal är du? fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? 370+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag har en extrem passion för bilar och pimpning så skulle det vara perfekt för mig att bli biträdande så småningom chef. Hela mitt liv har jag varit extremt intreserad av bilar. Jag jobbar just nu som personal ansvarig på vianor men vill ha ett större ansvar då jag är en extremt driven person som vill nå högre höjder i livet. Att bli Biträdande skulle betyda mycket för mig och att jag skulle få ta del av ett så mycket större ansvar på servern. Jag vill ha jobbet då jag anser att det passar mig och att det skulle göra min rp roligare plus att jag får ta del av så mycket mera!!!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Eftersom jag har en extrem passion för bilar och pimpning så skulle det vara perfekt för mig att bli biträdande så småningom chef. Hela mitt liv har jag varit extremt intreserad av bilar. Jag jobbar just nu som personal ansvarig på vianor men vill ha ett större ansvar då jag är en extremt driven person som vill nå högre höjder i livet. Att bli Biträdande skulle betyda mycket för mig och att jag skulle få ta del av ett så mycket större ansvar på servern. Jag vill ha jobbet då jag anser att det passar mig och att det skulle göra min rp roligare plus att jag får ta del av så mycket mera!!!

Berskiv din karaktär? Jag är 21 år och heter Elias Svensson IC. Jag växte upp I ett svårt område med lite pengar. Hela mellan stadiet och högstadiet blev jag mobbad och hamnade snabbt i fel gäng. Man efter många dumma beslut bestämde jag att ta itu med mitt liv och sluta med allt skit. Jag vill hjälpa samhället och andra människor så att de inte hamnar i samma skit som jag gjorde. Jag har tagit mig ur gangster livet och vill bli en hederlig medborgare. Elias är väldigt intresserad av bilar och andra fordon och är intresserad av fina dyra kläder. Elias är en lugn person som är väldigt generös, Elias känner också en stark vilja av att hjälpa andra och samhället och vill pusha samhället mot de bättre.
Elias har ett extremt intresse för bilar och har ett extremt driv för saker han gillar! Han är också extremt driven att nå högre höjder i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag direkt efter skolan. Eftersom jag älskar rollspels aspektet så är jag inne hela tiden. På vardagar är jag online från 15:00 till 00:00 och på helger 12:00 till 02:00
Jag älskar Unive är så aktiv jag kan, det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på datorn och sätta igång Unive!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag det! om jag inte blev det skulle jag fortsätta jobba mot högre höjder då jag är driven och vill nå högre i mitt rollspelande! Så Jag skulle inte ge upp ifall jag fick ett nej! Jag skulle fortsätta nå högre höjder!!!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, testade några när jag började spela five m. Men kom snabbt fram till att Unive är den enda rätta servern för mig!

Har du läst våra Regler? Ja, ALLA är också medlemskaps ansvarig så får höra de om och om igen varje dag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka