Accepterad Lallar3n | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3n#5445

Vem var det som bannade dig? Flamman

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, tar TH gisslan mitt på gatan. springer med TH. ~Flamman. Återstår: 2 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig eftersom jag var stressad och inte tänkte mig för så tog jag en gissla och sprang ngn meter till våran bil. Det som jag också gjorde fel var att jag tog han på relatift öppen gata, men jag tänkte att det var mörk och i bergen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var påväg mott att göra ett transport rån, sen så dör min kompis heeelt random som leder till att våran bil fallerr ner från ett berg och jag rpar inte helt på att jag dog jag säger bara så här aj fyfan vad ont det gör och så. Men han sa i ooc att han dog av ingen anledning och att det var en bugg så tänkte inte att jag skulle rpa på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var delvis rätt. Det jag kunde ha gjort var att inte springa i th men det gjorde jag inte medvetet jag var stressad. Sen tycker jag inte att det är öppen gata när man är uppe i bergen på natten när ingen är där så jag tänkte inte på suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för ooc och powergaming när jag var ny till krim och vanlig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka igenom och kunnat försöka vara lungt ist för att trycka shift och springa sen hade jag kunnat tänka igenom ifall gatan jag tog han th i var öpett och om staff kunde se det som en öppen gata. Jag hade också kunnat överväga ifall det var en smart idee även om det var mörkt och en väg i bergen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alla gator om det inte är långt upp i berget eller vid gäng hus räknas som öppen gata. Jag har också lärt mig hur extremt vitkigt det är att man verkligen tänker efter hur man rpar och hur man aggerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka