Accepterad Laif122 | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laif122

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199433898604/

Ditt Hex-ID: 110000157d5da6c

Vad är din discord tagg? Billy.paltnacke

Vem var det som bannade dig? doughen_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-08 232507.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som vdm med samtidigt vet jag själv it va jag ska göra eftersom min dator suger så mapen var ju helt buggad och den hade it laddats in så jag såg ju ej ngt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal från en vän som sa att jag skulle hämta han vi piren så jag åkte dit och redan då märkte jag att det laggde lite men jag tänkte att det skulle släppa så jag åker in på piren och ser då ingeting att antar då att jag kan köra runt för att vänta tills mapen laddas in men så ser det ju inte ut från staffen som banna mig utan det såg nog ut som en vdm men själv skulle jag aldrig göra ngt sånt då jag vill ta det seriöst och gjorde precis en meldemskaps ansökan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle säga att det är mitt fel. Jag kunde ju stått stilla och väntat till mappen laddade in och ksk hämtat han då men istället så börja jag köra runt. Jag ångrar då att jag började köra runt och ser det som ett stort misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blvit bannad några ggr innan för lall då jag hade en ganska lallig karaktär och vet ej mer vad jag ska säga om dom mer än att det var lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade ju kunnat vänta tills mappen hade laddat in för det är ju den stora faktorn till att jag blev banand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ksk alltid försöka ha högsta texture budget som jag lärde mig nyss att man kan ha för då laddas mappen in tidigare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka