Nekad lager | Medlem ansökning [Maxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lager

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Lager#3420

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Albin Larsson föddes 1994-09-24, uppväxt i malmö med sin bror Johan Larsson i mycket våld och kriminalitet. Hans uppväxt var väldigt tufft eftersom hans vänner tvingade han göra olagliga saker som han egentligen inte ville. Hans dröm var alltid att bli en polis för han ville inte att andra skulle uppleva det han gjort. Han har fördelar med bil jobb eftersom han alltid varit fascinerad av bilar, så han älskar taxi. Men såklart också få stopp på kriminaliteten,, så polis är hans drömjobb så att han kan göra sitt för att stoppa kriminaliteten han och andra barn har växt upp i. Hans fördelar är att han vet hur kriminella tänker eftersom han har levt med kriminella sen han var liten. men nackdelar är att han gillar att spendera sina pengar på alkohol och därför varit hemlös eftersom alla hans pengar försvunnit efter en dag ute.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion och hög rp nivå. Jag kommer försöka det bästa jag kan med att få rpn så rolig för alla. Så att inte man bara själv har kul. Jag kommer skapa roliga scenarion som är roliga för båda partnerna. Jag själv är ganska bra rpare. Jag har kompisar på servern som jag gillar skapa scenarion med. Så om jag hittar dom kommer det bli roliga scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul på servern inte bara du. Du själv ska göra så dom du rpar med ska ha kul. Man ska inte bara tänka på sig själv tänk på alla andra rpare och. Servern skulle dö jätte fort om inte folk skulle ha kul.

Hur hittade du Unive? Via Polare som spelar här

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka