Accepterad Filip 100 | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? 95353627182

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan ali och hane 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en 25 åring som heter Hassan Ali , han har nyss kommit till staden och ska bli kriminell. Hans föräldrar var väldigt berusade och dom kunde inte ta hand om sig själva och även Hassan, Hassan kunde inte gå till skolan eftersom föräldrarna spenderade alla pengar på knark. Nu så har han ingen kunskap, han kan bara läsa. Han tycker alla andra ämnen är svåra. Han levde alltså med en väldigt fattig familj som inte kunde ta hand om sig själva. Under ung ålder så började olle bli kriminell, nu skulle han påbörja ett nytt liv som kriminell. I början hade han ingen kunskap om kriminaliteten men han lär dig mer och mer. Han började det kriminella livet när han var 16. Han blev gäng kriminell vid 18 års åldern och då så kände han att han hade hittat rätt ställe i det kriminella livet. Nu när han är 25 så har han valt att flytta då han inte kände att han uppnådde sina mål i den förra staden. Nu är han på jakt igen på att hitta ett kriminellt nätverk där han trivs och har roligt och där han blir en framgångs

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rp och en unik rp då jag gör alla mina scenarion roliga för båda sidorna och jag brukar göra mina scenarion lite längre då jag tycker att de blir mera rp med längre scenario, sen så kommer jag bidra med en rolig rp för både krim och poliser då jag har planer på att råna banker osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska/ kan agerar som om man vore den andra parten, det vill säga att man ska göra sina scenarion roliga för båda sidorna till exempel om jag är polis och några kriminella gör ett rån då ska jag inte döda dom samma sekund som dom inte har vapen mott gisslan för om jag gör de så kommer hela scenariot förstöras och det kommer inte alls vara kul för dom kriminella.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit bannad för till exempel ingen social rp och jag blev bannad för det då jag valde att skotta mott "oppsen" on sight det vill säga att jag såg dom i gs och jag började skotta direkt och nu i efter hand så fattar jag inte hur jag tänkte och jag har så klart lärt mig att man inte kan göra så och att det där inte är en rp nivå som hör hemma här.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, OOC, rdm är om man dödar någon utan anl eller bakom liggande scenario, VDM är om man använder sin bil som ett vapen och tex kör över folk. och ooc är om man snackar om saker irl ig, exempel på ooc är om jag är ig och jag ska logga ut så säger jag aa vi ses grabbar jag ska stänga av ska ut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nääää

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka