Accepterad Lacky | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacky

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198008520115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lacky#9358

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 34 år gammal och heter Filip Ericsson och har alltid haft ett stort intresse av att hjälpa folk och när han va liten så lekte han alltid hjälte och hjälpte alla poliser i stan. NU när han har blivit äldre fattar han att man inte kan vara en hjälte med super krafter men han vill fortfarande hjälpa staden och då tänker han antingen bli polis/ambulans/brandman. När Filip var liten så var han ofta med sin lille brossa och en gång när dom var ute i lekparken så börja det ös regna och blixtra han tar med sin brossa och springer allt vad han kan till närmaste tack helt plötsligt slår en blixt ner i han. Några timmar efter så vaknar han på sjukhus och där står hans mamma det första hon fråga var e Oscar asså hans lille brossa. Då svarar han jag har ingen aning hitta ni inte honom. Sen den här dagen har Filip alltid letat efter sin lille brossa Oscar i hop av att hitta han någon stans levande. Men det som är det mest intressanta med förlusten av hans lille brossa vad att hela elen stänges av över hela Stockholm så det kändes som det va planerat för inga kameror funkade under den här händelsen. Sen den här händelsen inträffade så har han blivit väldigt blyg för att han har tappat sina sociala förmågor för han sitter bara i sin källare och försöker lista ut hur han försvann och var han är just nu. Han är dock väldigt snäll men det har han varit hela hans liv även innan han tappa sin brossa han har aldrig tagit något för givet. Och han har alltid varit tacksam för det han har fått.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag har hög rp nivå med mycket timmar på fivem över 1000 jag vet att det inte spelar någon roll hur länge man har rp men jag har mycket perspektiv på olika jobb och olika scenarion. Jag älskar även att hjälpa nya spelare lära sig rp jag kommer vad mycket aktiv på servern och göra roliga och bra rp scenariot för alla som är med i mina senarcion jag kommer även försök få alla att trivas här på unive och att ingen känner sig utanför häller inte att någon blir kränkt i vc kanalerna för jag vet hur enkelt det kan hända och sen inte man vågar hoppa support.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp senarcion vi sätter i perspektiv att jag blir polis jag vet exakt hur kriminella och polisen ska få det så roligt som möjligt men både parterna måste då va me på det och ingen kan spela för att vinna senaricot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska ge båda en chans att vinna senarcion tillexemepl om man gör ett butiksrån och det bara kommer en polis så ska man fortfarande inte bara sjukta han i huvudet och dra man ska lyssna på hans krav och göra så att båda får en chans och man inte bara skjuter och sen drar då spelar man även för pwg2 som står för makt o pengar.

Hur hittade du Unive? fivem och sen sökte jag på swe och fick upp den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka