Accepterad Lacky | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacky

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Andersson

Vad är ditt discord namn? blacky2947

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007

Berätta om din karaktär. Filip Ericsson 28 år gammal och växte upp med sin pappa på verkstan, hans mor dog vid tidig ålder i en tragisk bilkrasch. Detta ledde till att Filip alltid kände att han behövde göra mer än alla andra därför när han endast var 11 år gammal så behövde han gå i skolan på förmiddag hjälpa hans far i verkstaden på eftermiddagen och nätterna plugga. Konsekvenserna av detta blev att han kände att han var bättre en andra och alla skulle lyssna på han. Filip har otroligt svårt att göra vad andra säger till han att göra därför vill han som sin far ta över en verkstad och jobba med bilar. Filip största intresse i livet är bilar de har han ärvt från sin fader endast sen han minns har han alltid tyckt bilar varit det coolaste som finns. Filip älskar gamla bilar speciellt porschar. Och det är en till anledning till att han vill ha sin egna verkstad att han få se allas otroliga bilar. Filip är som född till rollen han far brukade säga att han kom ut ur han mammas mage med motorolja på höger hand och en skiftnyckel i vänster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en positiv inställning till förbättringen av rp nivå hos alla spelare. För alla har ju varit nya någon gång så brukar jag tänka när jag möter någon som kanske inte har så mycket erfarenhet och utifrån deras förmåga till rp. Och om alla jag hjälper en ny så kan han hjälpa nästa detta kommer leda till en positiv spiral. Det känns som att många nya spelare kör för att bli rika snabbt och mäktigast. Det är så långt ifrån mig som mögligt jag tycker att det är mycket roligare att ta de i sin takt och bygga upp en gemenskap istället för makt. Detta kan göra så att även andra medlemmar på servern blir inspirerade och gör samma sak. Och det i sin tur kommer leda till mycket högre nivå av rp och mycket roligare enligt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte alltid ska vinna eller alla fall försöka vinna varenda scenario ibland kan det var en bra utmaning att låta motparten vinna. Ett exempel på detta är om du kör mot rött och polisen tar fast dig så kan det va bättre för rp att stanna och erkänna brått och därifrån tar du ditt straff och tänker till nästa gång att man inte ska göra något liknade. Detta är viktigt eftersom att det är inte verkligt om all tillexempel kör mot rött och ingen stannar utan alla kör iväg och då blir det dålig rp för polisen eftersom de aldrig får ha ett verkligt scenario där någon stannar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait=försöka få polisens uppmärksamhet för ingen vettig anledning VDM = att man använder sitt fordon som ett vapen NLR = att man inte kan komma ihåg scenariot där man har avlidit

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka