Accepterad LackieFFS | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LackieFFS

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Lackie!

Vad är ditt discord namn? LackieFFS#6372

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är född 1995 när han var 13 år provade han att röka Cannabis han rökte fler och fler gånger, till slut kunde han inte sluta. När han var 16 år provade han att sniffa in Weed. Hans kusin kom på att Abdi råkade döda sin mamma desamma med sin pappa. Därefter gick Abdi över till gatulivet tillsammans med hans bästa vän Ali som gjort ungefär samma sak som Abdi gjorde. Dom levde på gatan i ungefär 1 år tills Ali blev förd till ungdoms fängelset. Abdi kände sig ensam och mådde psykiskt dåligt och försökte begå självmord men någon såg honom och stoppade innan han hoppade ner för bron. Mannen som stoppade honom hette Magnus Karlsson 25 år och jobbade på SOC, han fick tag på en fosterfamilj men det var inget vidare för Abdi så han rymde från familjen runt 5 dagar efter dom hämtat honom från SOC. Då bestämde Magnus sig för att adoptera honom själv. Först blev Abdi glad men senare tänkte han efter och tänkte att han skulle göra något dumt mot Magnus. När han väl kom till domstolen för att bli adopterad, smet han 1 minut efter. 3 av vakterna försökte stoppa Abdi men han var för snabb. Han sprang till närmsta ställe att gömma sig tills vakterna hade slutat leta. Ungefär 1 vecka senare såg 3 poliser honom och sprang efter Abdi. Abdi hann inte så långt innan poliserna grep honom. Han blev skickad till Ungdoms kriminalvården för att sitta där för grovt mord i 2 år. Efter 2 års väntan i Ungdoms kriminalvården så blev han fri släppt. Nästan direkt efter började han med små brott igen t.ex snatta från affärer, Sno bilar m.m men när han fyllde 20 bestämde han sig för och sluta med det kriminella livet. Han tänkte och tyckte att det inte var bra att vara kriminell och få massa trubbel med polis och andra gängledare. Så han ville leva leva ett normalt liv. Men inte riktigt så blev de men ungefär. Han gör fortfarande små BUS, men inte stora brott. Han har ett gäng som är kallad Kartellen och lever ganska normalt själv i en lägenhet. Han gillar att vara med kompisar, äta, och vara på gymmet. Han är ganska rädd för att hamna i fängelset p.g.a att han nästan blev ner slagen varannan dag på ungdoms kriminalvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Starkt RP. ej bryta regler eller RP t.ex Om jag har jag har kört för fort och polisen stoppar mig så stannar jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om polisen vill stanna en ska man inte dra upp vapnet,börja slåss eller rymma. Man ska stanna och Lyssna vad polisen har och säga/vill.

Hur hittade du Unive? En vän tipsa mig om servern och att det var en bra server. Har även själv sett många youtubers spela på servern och också ha velat joina men inte tänkt på det riktigt tills min vän sa att jag skulle joina servern.

godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka