Nekad lackefuckinglarsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aquua2k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ec15b

Vad är din discord tagg? zetrox123

Vem var det som bannade dig? Scissorman

Bild på banmeddelande: 71053-f3c699ff73a80c7f47279c4a3c0f2d3c.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff bannade mig eftersom att jag hade grov brist på social rp och för att jag sköt dem vid mitt gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårt gäng har möte och vi sitter och diskuterar vid köket, det kommer in en medlem som jag aldrig sätt förut och han börjar hetsa mot mig, jag och han står och käftar mot varandra och bossen blir sur så att vi får en varning av honom. Efter en stund så drar han medlemen till sjukan och vi fortsätter mötet och snackar om allt möjligt såsom områden allians osv. Efter en stund kommer han tillbaka och börjar hetsa och vi bråkar. Vicen tar då mig och min kompis till dörren och så tar han min vän runt halsen och det jag gör är att ta upp mitt vapen och skjuter han som håller min vän och så skjuter jag de andra i huset för att säkra så att jag själv inte blir nedskjuten. Men jag kan förstå att det blir brist på social rp men hela scenariot blev jätte konstigt. Jag skulle bara skjutit han som hållde min vän och han andra som försökte ta upp sitt vapen och sedan skulle jag lämnat huset med min vän så att jag kunde ta han till sjukan. Men jag blev jätte stressad och sköt hejvilt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag bli bannad men staffen skriver i anledningen, " skjuter alla i sitt gänghus utan anledning". Och där håller jag inte riktigt med eftersom att en i gänget tar min vän runt halsen och det jag gör där är att jag är bered med mitt vapen och skjuter han sedan ser jag en annan kille som försöker ta upp sitt vapen och det jag gör där är att jag skjuter han också. Och i det läget när jag redan har skjutit ner 2 och vet att det är 3 andra i huset så blir man rätt stressad så att jag skjuter dem också för jag vet ju inte om dem har vapen och skjuter mig eller kidnappar mig. Jag är i en situation där jag har skjutit två, ska jag sedan då tar ner vapnet bära upp min kompis och springa ut ur huset, risken är rätt så stor att jag antingen blir skjuten eller kidnappad. Så jag förstår inte riktigt vad staffen menar. Men 100 procent det är brist på social rp men vad har jag för val i det situationen. Det fanns ingen annan utväg, visst jag hade inte behövt skjuta alla i huset men jag vet ju inte om dem har vapen och tar upp de och börjar rikta, därför tog jag inte den risken att låta dem leva.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev än gång bannad för fear rp och då hade jag vapen mot skalen och så försökte jag springa därifrån och så fick jag den i pannan. Så de har jag inte gjort om sen dess eftersom att det är grovt och det är indraget direkt. Men det var rätt så länge sen typ 1 år sen till och med mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag tycker nu i efterväg att det var onödigt att skjuta ner alla eftersom att då hade de ingen chans att få reda på vad som hade hänt eller att bli tagna till sjukan så på så sätt så är det tråkigt. Men som sagt jag sitter i en väldig jobbig sits där jag har fler medlemmar i huset och jag hinner inte tänka så snabbt. Så det blev liksom rätt så stressigt jag fick skjuta dem sedan plocka min vän och springa därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bli så stressad under stunden utan ta det lite mer lungt. Men också att jag skulle gjort ett mer socialt scenario utav det hela. T.ex efter jag skjuter personen som har min vän så kan vi jag ju låta 1-2 personer leva så att de har möjligheten att återbärtta vad som hade hänt till dom som dog men också att det får möjlighet till sjukvård. Men jag kan forfarande inte se på ett annat sätt jag kunde gjort annorlunda eftersom att jag är i huset och jag har redan skjutit två vad ska jag då göra ta upp min vän och riskera att bli skjuten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka