Nekad LackarN | Ban Överklagan [Gmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LackarN

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Ditt Hex-ID: 11000014e7be9ca (Hex)

Vad är din discord tagg? Skyline#4004

Vem var det som bannade dig? Winter010

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar 23 Timmar 49 Minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade en icke medlem på en uppen gata tydligen och att jag dödade honom som inte JAG gjorde utan en snubbe som var med mig och rånade!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått ingame och då spawnade jag piren. Jag började med att ringa min vän eftersom att han skulle hämta mig. Sen ringde vi en annan kille som ville vara med att råna. Vi åkte runt lite och då drog vi mot torget och plötsligt såg vi en kille som inte kunde prata eller nåt skit. Vi frågade om han ville ha skjuts och såklart fick vi inget svar så jag tog fram min glock riktade och han tog upp händerna och sen tog jag han th. Detta var precis utanför en tunnel som låg precis under marken. Vi körde in honom där och medans jag sökte igenom honom så riktade andra killen. Jag hittade ingenting i hans fickor så jag släppte honom och sen sa jag att vi skulle dra men då går killen ut som riktade gun mot honom och tar honom th och sen skjuter han honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att detta var en felaktig ban. Alltså som sagt vi var precis utanför en tunnel och det var inge människor runt omkring oss så det var ju liksom bara att passa på. Irl skulle man lätt ha kunnat tagit än så där och det var ju direkt inte en öppen plats utan mer vid en tunnel. Också var det ju inte jag som dödade honom utan en snubbe som jag inte vet vem det var. Som sagt jag rånade ju bara honom och det är ju en annan sak om jag skulle ha skjutit honom.

SUNT FÖRNUFT innebär logiskt tänkande och precis den utgångspunkten finns i vårat verkliga liv, ska vi använda den i vårat rollspel. T.ex. är det logiskt att slå ner någon helt utan anledning? Ja här står det klart och tydligt vad man får göra och inte. Asså detta kan man göra i verkliga livet.

Jag tycker även att du kan byta namn på Steam samt FiveM eftersom att man inte kan hitta dig på discord servern så man inte kan ta detta i pm med dig själv. Tack

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte om jag kan kalla detta ban men det som oftast händer är ju när jag råkade spamma lite för många reports ungefär 4-5 gånger när jag precis hade blivit vdmad! Och inte lika ofta är det när jag står och dagdrömmer ibland lite för länge och samt när jag inte rpar med /me men det händer inte så ofta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde ha valt att råna snubben som var icke medlem vid en tunnel tillexempel och inte på en uppen gata.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort och detta kommer inte upprepa igen kan jag lova er.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det gör jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka