Inaktuell Lachanv4 | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lachanv4

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad heter du på discord? Sensei Wu#2424

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-00:00

Berätta om dig själv Ja mitt namn är ju Theodore(Theo) och är ganska bra på att prata med personer och skaffa vänner. jag är bra på att vara staff, eftersom jag har varit staff på en server som heter GlowingLight(garrys mod server) vilket är typ samma sak.

Vad skulle du göra om du blir staff? börja lära mig lite kommands och sen kolla runt på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 157 timmar och 831 timmar på ett annat acc.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Att få bort folk som bryter mot reglerna och få vänner.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att få bort folk som bryter regler och gör unive till ett bättre ställe

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit en mod på en garrys mod server och på några roblox spel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra men jag vet inte vilka det är på unive. men jag kan lära mig väldigt lätt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? NEJ

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Unive Servern är den bästa servern:)

Tillbaka