Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore Klingberg
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009
Vad heter du på discord? Theodore#2424
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00-05:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i nogra veckor... tror jag
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skule rpa men ochså kolla efter non rp¨are och folk som rdm/vdm folk.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har varit admin på spel på roblox som var rp. och jag hade gjätta roligt
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att ta bort personer som inte roleplayar och rdm/vdm.ar.
Varför ska just du bli servervakt? Jag är en sån person som hatar när folk gör fel. och jag ser allt
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till servern och att göra den bättre
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så mycket
Är du whitelistad på serven? JA
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag råkade hoppa ned för en bro med en motorcyckel föratt bromsarna är shit
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009
Vad heter du på discord? Theodore#2424
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00-05:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i nogra veckor... tror jag
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skule rpa men ochså kolla efter non rp¨are och folk som rdm/vdm folk.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har varit admin på spel på roblox som var rp. och jag hade gjätta roligt
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att ta bort personer som inte roleplayar och rdm/vdm.ar.
Varför ska just du bli servervakt? Jag är en sån person som hatar när folk gör fel. och jag ser allt
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till servern och att göra den bättre
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så mycket
Är du whitelistad på serven? JA
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag råkade hoppa ned för en bro med en motorcyckel föratt bromsarna är shit
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej