Nekad lacha | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078

Ditt Hex-ID: steam:1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? skinnybrakas

Vem var det som bannade dig? Annalytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-01 222717.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde över hela askar ligan för jag va mongo när mina vänner blev skjuta jag ber om ursäkt för det jag gjort skall aldrig hände igen unive är ju en så bra server är trogen unive roleplay spelare har inte spelat på en ända server på 6 månader eftersom jag varit bannad på unive och älskar verkligen unive roleplay snälla låt mig komma tillbaka ska förbättra mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde över askar ligan och analytikern specca och bannade mig för 6 månader sedan gjorde det för att hjälpa min kompisar som blev skjutna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig och det är inte därför jag skriver denna ban överklagan utan för att jag vill komma tillbaka och spela med mina kompisar ber om ursäkt till alla som blev drabbade av min usla rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte lalla och ta det på högsta allvar samtidigt som man har kul

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra över som en idiot ska aldrig hända igen ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor ska aldrig göra om något som detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår kommer inte på frågan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka