Nekad Labbe_09 | Beslut Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Labbe_09

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ditt discord namn: Labbe_09

Ditt Hex-ID: steam:110000148271c73

Vad för typ av beslut gäller det? Att jag har fått indragna roller för ingen anledning

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte riktigt, men jag var inne och rpade och så var det en kille som jag bråkade lite med ingame då och sen bad han att skriva en punkt i chatten för att skulle kunna se min dc trots att han hade id på mig. Jag vet inte vad medlemskapansvarig pewpew tyckte, men jag ser faktiskt att jag hade kunnat skriva en punkt om han nu ville det.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag vägrade skriva i lokal OOC chatten därför är det felaktigt att få indragna roller för de och så blev jag anklagad för spoofing, Toris har inte ens kontaktat mig att komma support eller PM eller något hon bara drog mina roller vilket jag tycker är helt absurt dåligt av en sådan högt uppsatt i ledningen. Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom situationen misstolkades. Men jag säger som såhär att jag kanske gjorde fel nu, men jag tycker det är lite grovt att dra mina roller, det hade räckt med poäng i detta fall. Bara för han kanske inte gillar mig verken In game eller i Discrod så behöver man inte dra någons roller på grund av sånt men men det är som det är.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag lite bevis på när han anklagar mig för att ha använt något npf konto, jag kan lova på heder och samvete att jag har inte en ända aning om vad verken det är eller hur jag använder mig av det. Sen också när man lagt ner mycket tid och pengar och där man försökt bygga upp Comunityt med andra spelare så är man sjukt osmart om man spoofar, fuskar på andra sätt osv. Man kan PC checka mig om det vore så jag har inget fusk eller ngt på datorn.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Din blacklist överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka