Nekad L60 | Gäng ansökan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L60

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vad ska gänget heta? 14K

Vad heter du i verkligheten? Sam Andersson

Ditt födelsedatum: 22 Mars 2002

Hur ofta kommer du vara inne? 5 dagar i veckan, oftast mellan 13:00-21:00

Hur många timmar har du på Fivem? 139 timmar

Berätta om din karaktär: namnet är Sam och åldern är 18 år. Han gillar bilar men är ingen raggare i sig. Han är chill och rolig och nice att chilla me. för Sam är det viktigaste att ha kul och skaffa kompisar. Hans uppväxt var tragisk eftersom föräldrarna inte hade råd att betala hans skola så han fick lov att springa runt utomhus och leka i sandlådor medans hans polare fick va i skolan. Pågrund av detta så fick Sam inga vänner. Hans ända vän var hans lillebror som var mycket starkare och slog ner Sam för skojj skull. Men Sam började tjäna sina egna pengar så småningom och det gjorde att han kunde reta sin lillebror som fortfarande var en fattig liten skit. Han träffade vänner men blev ändå mobbad för att han hade inte råd med ett skit förutom skolan så han fick gå med badbyxor å linne mitt i vintern. Han börja hamna i en fas där han verkligen fick behov av pengar så han valde den kriminella vägen. Han började få tag på droger som han kunde sälja till folk på skolan så han kunde dra in lite cash. Detta gjorde också att han fick lite polare till slut

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag kan mycket om rp, sedan så är jag en av de äldre på servern och jag vet hur man tar hand om folk och leder. De viktigaste är att alla har roligt och att ingen är utanför. Alla får olika roller i gänget som t.ex högra hand osv. Vårat häng kommer ta över drogmarknaden och kommer vara störst inom droghandeln. Alla kommer veta vilka 14K är. Vårat namn e enkelt så alla kommer känna till det. Vi är detikerade att göra 14K till det största gänget i multistaden.

Har du några med dig från start med gänget? Jag är 14k´s Ledare i gänget. Har två andra som är redo från start. Hasse och Enzo, Enzo är min högra hand och Hasse. min bby

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi kommer dominera staden mellan gängen, är det någon som vill något så kommer vi ta hand om det på ett eller annat sätt. Men vi kommer att ta det lungt i början eftersom vi inte vill skapa något stort av något litet men vi kan gå stort om de behövs. 14K kommer ta över droghandeln i staden framförallt kommer vi också kommer vi också få ett rykte på gatan. Vi är inte fega om andra gäng vill bråka så kommer vi bråka. Vi står upp för våra medlemmar och våra allierade. Behöver nån skydd så fixar vi det.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har varit kriminell på många serverar samt varit i några gäng. Har inte varit i något gäng på denna servern tidigare men har varit polare med många gängmedlemmar så vet hur de funkar.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag ska få alla att hålla ihop, alla ska ha bra rykten om varandra och tycka om varandra. Är det någon som gör fel flera gånger och inte följer vad vi bestämmer så kan den ta och byta gäng. Alla ska tycka om varandra inom gänget och man får vara kompisar med andra gängmedlemmar, men man ska också våga gå in hårt på sin polare om det krävs. Vi överser lojalitet över allt. Är det någon som snitchar så hamnar han gatan och blir kickad direkt. Vi kommer att fixa gäng koder som kan hjälpa oss i vissa situationer. Vårat gäng är inte bara ett gäng utan en familj och ett broderskap. Man ska våga riskera allt för sin familj. En för alla, alla för en.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Vi kommer att hjälpa alla så gott som de går, vi ser det här som en simulator av verkligheten och vårat gäng ska nästan vara som vilket gäng som helst förutom att vi ska vara störst bäst och vackrast. Är det någon som gör fel säger vi till och säger vad hen kan förbättra och hjälper alltid till.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra scenario kan va att man har haft beef med ett gäng. Man hittar på en personen från gänget med hjälp av information från folk i vårat gäng. Vi kidnappar personen från det andra gänget och håller honom som gissla vid en plats som vi känner till. Vi lurar dit det andra gänget genom hot mot gisslan och sedan faller dom i våran fälla. Vårat gäng har gömt sen på platser som vi bestämt/känner till sen innan. Vi tar över det andra gänget och hotar dom och säger att dom ska hålla upp händerna. Vi söker igenom personerna medans vissa i vårat gäng fortfarande gömmer sig å håller koll så att inget går fel.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Alla har en roll. Jag är ledaren och sen har jag folk som är under mig och sen under dom osv. Så jag tar inte hand om alla hela tiden utan dom under mig tar hand om folk också. Dom som jag känner och vet är vettiga kommer självklart få högre roller och ta hand om gänget.

Hur hanterar du kritik? Fantastiskt bra då vi tror att de alltid finns utrymme för förbättring. All kritik är olika, är det gäng som kritiserar oss och vill ha bråk så tar vi hand om det på bästa sätt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Yes självklart det är en så pass rolig och bra server men hade varit en ära att få detta gäng och komma ännu närmare folk och skapa en familj/broderskap.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag ej

Har du läst våra Regler? japp har läst reglerna flera gånger.

Ska ju inte stå hasse min bby utan det ska stå hasse vänster hand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka