Nekad L4C7123 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L4C7123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad är ditt discord namn? L4C7

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William. William är en person med ett djupt förflutet, han växte upp i en miljö som präglades av utmaningar. Med en mamma som var fast i ett drogmissbruk och en frånvarande pappa, det fick William att bygga upp ett mörker inom sig. I barndomen hade William inga problem med att lära känna nya människor och speciellt i fotbollslaget där hade han många vänner. Men när han växte upp och förstod mer och mer om sin uppväxt valde han att stänga in sig och gå fel väg i livet. Det var då han började umgås med fel folk, han blev smått kriminell. Det blev sena kvällar ute med grabbarna och många dumma val som ledde till en stor dispyt i gänget. Efter det insåg William att han måste byta stad för att han fruktade för sitt liv. Därför söker William sig till en ny start i en ny stad där han kan bygga upp ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och kommer inte lalla som andra gör på servern. Jag kommer antagligen bli polis eller något liknande. Så bra rp kommer jag bidra med och kommer även satsa allt. Sedan kommer jag som sagt inte alla och inte gå runt och tro jag är något. Så kommer vara seriös. jag kommer bidra med seriös rp och kommer inte lalla som andra gör på servern. Jag kommer antagligen bli polis eller något liknande. Så bra rp kommer jag bidra med och kommer även satsa allt. Sedan kommer jag som sagt inte alla och inte gå runt och tro jag är något. Så kommer vara seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario, ibland kan man "förlora" olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Te.x är RDM - döda ngn utan anledning och VDM - använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag tidigare har varit medlem på UNIVE.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag är nöjd.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk till text du plagierade från:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka