Nekad Franklin Mfkka | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? FranklinMfkka

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Franklin Mfkka. Franklin är en person med ett djupt förflutet, han växte upp i en miljö som präglades av utmaningar. Med en mamma som var fast i ett drogmissbruk och en frånvarande pappa, det fick Franklin att bygga upp ett mörker inom sig. I barndomen hade Franklin inga problem med att lära känna nya människor och speciellt i fotbollslaget där hade han många vänner. Men när han växte upp och förstod mer och mer om sin uppväxt valde han att stänga in sig och gå fel väg i livet. Det var då han började umgås med fel folk, han blev smått kriminell. Det blev sena kvällar ute med grabbarna och många dumma val som ledde till en stor dispyt i gänget. Efter det insåg Franklin att han måste byta stad för att han fruktade för sitt liv. Därför söker Franklin sig till en ny start i en ny stad där han kan bygga upp ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att försöka skapa en seriös rp upplevelse och en riktig inlevelse. Jag kommer även bidra till att skapa en rolig miljö och få folk att känna att rp är det roligaste man kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag har en delvis erfarenhet men jag tycker det är så kul så jag ser fram emot att få ännu mer erfarenhet av den här servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det innebär att man kan agera på ett sätt som gynnar den andra personen i en situation, och att jag inte alltid kan göra vinst konstant.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en delvis erfarenhet men jag tycker det är så kul så jag ser fram emot att få ännu mer erfarenhet av den här servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas verkligen ni tar emot min ansökan då jag har velat komma in mer i rp. Jag blev godkänd och gick vidare till intervju men av personliga skäl så fanns inte tiden för min del att ta intervjun tyvärr.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka