Nekad L3__ | Ansökan till Servervakt [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L3__

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Rs#6200

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara med kompisar och vara inne på alla dagar Måndag: 14:00-22:00
Tisdag: 14:00-22:00
onsdag: 14:30-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 15:00- hur länge som helst
lördag: hur länge som helst
söndag: när jag vaknar till 22:00 så brukar vara inne ganska länge per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022-07-27

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 40 Gånger gick ej att ta en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en medhjälpare till staffs, de tar hand om mindre problem som staffs inte har tid med och hjälper staffs med att förbättra servern och ta bort så många lallare som möjligt. Man ska hålla mer koll på vad folk gör runt om en medans man själv håller på att rpa, som t.ex pieren, där är många lallare och servervakter bruka vara där ofta och ta bort de lallarna så att staffs kan hjälpa de större problemen. Visst ibland måste en servervakt banna störreproblem som kanske VDMERS men ifall de händer skickar man ju in det till banförlägningar och låter en staff bestämma hur länge de ska bli bannade efter det. Servervakter e vanliga spelare på servern som kan hjälpa staffs ta bort folk som inte fattar reglerna till 100%.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli sv på grund av att jag vill att mindre regelbrotts ska ske, Så fort jag har en person som lallar, har mask offentlig plats eller slåss eller bryter mot någon annan regel. Därför jag har spelat på servern ett bra tag nu och börjar bli trött på lallare och folk som förstör servern, jag har varit med om många lallare vid tiden jag har spelat och ibland finns det inga staffs inärheten som kan hjälpa till och banna dem, även om jag skickar flera reports finns de inga som har tid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man abusar alltså använder commands till sin egen fördel t.ex ressar sig själv för att man inte klarar av att dö i ett scenario och blir arg så man ressar sig själv för att döda dem. har blivit utsatt för det en gång och det är verkligen inte en rolig rp nivå.

Nekad

Nekar dig då du har alldeles för många bans än vad vi tillåter för en servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka