Accepterad L1xo | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1xo

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-ratten-xndj — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Flyger med bil rpar ej på skador
Bannad av: leonvonadelkvist
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var i aktiv skottlossning sedan får min förare ett skott i huvudet så vi flyger upp i luften för vi kör upp på ett berg sen slår vi i en skylt och välts på sidan och rpar inte på skador sedan kommer han fram och vi hoppar ur och skjuter och benar han och kidnappar han sedan c loga han eller krascha vet inte och sen får jag staff samtal om att komma support sedan tog dem beslut och förklara vad som var fel

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar verkligen ansvar var väldigt väldigt låg rp nivå

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja kunde ha gjort det jätte lätt hade kunna skrivit /me ont och blöder eller bara skrika aj hur simpelt som helst men eftersom jag alltid ska va så fokuserad på att tex pricka skotten så glömer jag såklart för jag är så impulsiv och ska verkligen inte hända igen

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag hade ett bra tonläge mot staffs i support samt att jag är gul spelare fast det är pga att jag blivit bannad mycket på senaste annars brukar jag vara grön

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka