Accepterad L1xan | Ansökan till Servervakt (emoslayer69)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linkan.09

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? l1xan

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. tisdag-15:00-22:00

onsdag-16:00-22:00

torsdag-1600-22:00

fredag-16:00-1 på natten ibland längre

lördag-10:00-1 på natten ibland längre

Söndag 10:00-22:00
men nu på sommar lovet kommer jag vara inne mer tidigare och senare

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i mer en 30 dagar och har blivit bannad men dem har varit felaktiga som philip och indian har godkännt för att jag vet att man inte f vara bannad för en kort period sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kan inte ta in en bild min drive är full tyväär och vet inte hur man rensar men har blivit bannad 1 gång av doughen det var ooc ingame och då råkade jag säga saker ingame när jag inte skulle göra det pratade med min kompis som satt brevid

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakter enligt mig är att den ska underlätta för staffs och så att inte staffs får så mycket jobba att göra. Vi kan säga att en icke medlem kommer upp till mig och frågar hur man kan få medlem på servren då hade jag kickat han och skrivit i pm att han skulle läsa på reglerna mer och så hade jag hänvisat han till forumet. Men den ska såklart hålla koll på lalliga ställe som piren och torget på spelare som gör fel. och om dom gör ett tillräckligt mycket fel så hade jag bannat personen och skrivit anledningen på bannen tydligt och skickat ut i förläng. Men personer som är server vakt abusar sina perms eller att dom tycker att dom är mycket mäktigare en andra+ hotar med en ban vissa tycker jag är dåliga server vakter för att en servervakt är till för att rpn ska bli så bra så möjligt. en server vakt ska även vara engagerad i sin roll dom har som sv.
Man ska andvända sig av toggleid pålalliga ställen som piren och torget tex men värkligen inte i scenarion. Man ska dva bilar som står sönder och övergivna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att rp ska bli så bra så möjligt och att det ska bli så roligt så möjligt för alla som spelar på servren och jag vill hjälpa folk att hitta rätt inom rpn. jag gillar när folk har så hög rp som möjligt och när man kan hjälpa folk. Och för att skapa så roliga scenarion så möjligt och att det ska vara roligt att rpa för båda parterna tex som en butiks rån då ska det var roligt för poliserna och dom kriminella+ gislorna. och för att kunna underlätta för staffs genom att dva bilar tex och bannna/kicka folk för anledningar tex lall.
här är några commands
/dv
/revive id
/kick id
/svban id
/toggleid
/sv servervakts chatten

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse med servervakter som ganska ofta upphäver är att folk andvänder toggleid som är strikt förbjudet och är indragen sv på. Men det förekommer även att folk tex revvar i en skottlossning eller efter en även om man har blivit tagen till sjukhuset och det inte är några ambulanser där så får man inte reviva(abuse). Korruption som händer är att man tex inte bannar sina vänner när dom gör något fel och bara bannar dem personerna som man inte känner.
Anmäl

Tillbaka