Ej Antagen L1nuS | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? .l1nus.

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff och M-A förut och känner att M-A är en rolig och bra sak att bli. Jag minns jag gillade att vara det och vet hur man är det. Jag varit det innan är väll största anledningen till att jag vill bli det igen för det är kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har mycket erfarenhet, Jag har varit M-A men även helper innan så har bra koll på det mesta inom M-A och vbet hur man tar hand om intervjuer men även hur man beter sig på ett moget och respektfullt sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha respekt och en bra ton mott dom man tar intervju med för man ska visa en bra sida för unive men även för sig själv. Vara trevlig så nya spelare känner sig välkomnande till serven och känner sig trygga att lägga ner mycket tid och spela på serven.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer alltid vara väldigt aktiv så dom som ansöker kommer inte behöva vänta länge på svar då jag kommer vara väldigt aktiv men dom andra som också är m-a kommer också vara aktiva så blir det extra bra. Men även göra så alla nya spelare får ett bra intryck på oss som jobbar med spelarna och känna att folk kan bete sig så dom vill fortsätta köra på serven.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen, Trevlig och ha respekt. Ifall man spelar på serven ska man kunna bete sig och inte hetsa utan anledning ooc eller ingame. Men även kunna grundreglerna och kunna grunden inom rp sen lär man sig mycket när man väll börjat köra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska alltid ha respekt och en bra ton mott dom jag tar intervjuer med men även med dom andra som har samma jobb som mig. Alltid hålla en hög aktivitet och göra mitt jobb på bästa sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt bra aktivitet 3 timmar per dag på vardagar och helger och lov mycket mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka