Accepterad L1nuS | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka va att jag har varit det innan och ångrar mig nu att jag inte tog det på största allvar och jag vill komma tillbaka och kunna hjälpa till och stöta unive ännu mer än vad man kan göra som en vanlig medlem, jag älskar att kunna få hjälpa till och kunna utveckla och få in så bra medlemmar som finns på unive så unive kan fortsätta ha en bra rp som dom har och kommer utvecklas med tiden och kunna få ett större Community på unive och kunna nå större mål med mycket mer medlemmar som tar rp seriös, Unive är bästa servern liksom och jag vill vara med och hjälpa till och utveckla servern så mycket jag kan!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en väldigt aktiv och mogen person som kommer ta unive framåt med mer seriösa medlemar som komemr vilja ha samma mål som alla andra att ha en bra rp nivå, jag vill kunna vissa för er att jag vill hjälpa till och det kommer jag göra genom att ta massa intervjuer samt ansökningar på forumet, ni ska också välja just mig då jag har varit det innan och kan exakt allt hur man gör så om jag blir det så kommer jag kunna köra igågn direkt utan att behöva ha en genom gång men såklart alla är nya någon gång men inte jag den här gången, Jag är väldigt aktiv och kommer ta extremt mycket intervjuer och mycket kommer bli gjort när jag blir kommer försöka göra så det aldrig är fullt med ansökningar utan att ta direkt när det kommer ut en!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta med respekt och vissa att han är välkommen och att han kommer bli respekterad hur han än är så att han känner sig trygg och välkommen till den här servern så att han vill fortsätta spela och inte lämna spelet för att man inte blir respekterad för den man är, om man tar en intervju med en kille/tjej som vill bli medlem så ska man t.ex inte börja skratta eller reta personen om den då t.ex har en sjukdom som gör det svårare för han att prata det är ju liksom inte hans fel han ska ju fortfarande bli respekterad och få lika mycket vänner som en annan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är en väldigt stor betydelse med att vara medlem då man kan vara en så mycket mer än bara en medlem. Jag skulle vilja påvärka med att få in så många och bra nya medlemmar som möjligt för att få unive större och mer duktiga rpar än vad det finns idag. man måste vissa att man är seriös och mogen rpar för att kunna ta sig framåt inom unive!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man måste ju ändå kunna lite för att bli medlem på unive så det fortfarande hålls en bra rp nivå men dom ska ju kunna alla regler som då RDM,VDM,COPBAIT,SUNTFÖRNUFT och allt sånt för det är väldigt viktiga regler för att servern ska kunna utvecklas och bli bättre om man bara släpper in vem som helst kan det lätt bli att rp bara försvinner och att det blir en lall server istället man ska veta hur man fixar push to talk eller så tar man hjälp med det direkt för att man ska inte behöva sitta och höra hens mamma i barkunden för hen inte har push to talk då blir rp vädligt skum och man vet inte riktigt hur man ska rpa, dom ska vissa att dom är seriösa och mogna så dom kan själva bli t.ex M-A i framtiden fast då måste man också vissa att man kan och vill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig tycker jag att man ska kunna ge alla icke medlemmar en chans att kunna bli medlemmar så att dom kan få kunna utveckla sin rp-nivå då dom kan göra det mer om dom då är medlemmar samt då få ut så mycket av sitt rp som möjligt. alla som är nya på servern ska alltid kunna få en chans att bli medlemmar så dom får alla olika fördelar ingame som alla andra för det blir mycket roligare rp samt många andra tycker det är kul om det är bra rp.

Hur ser din aktivitetet ut? 5-13 timmar per dag! beror också på vad jag ska göra visa dagar kan det bli mer visa dagar kan det bli mindre

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive för det är bästa servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag hade tyckt det hade varit jätte roligt att hjälpa till, Ha det bra!

+rep var en bra MA samt staff innan!

Antagen som Medlemskap Ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka