Nekad L1nky | Ban överklagan [Kalle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13259
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 13259

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344538748/

Ditt Hex-ID: 110000116e78a7c

Vad är din discord tagg? L1nky#4624

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 10 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare och dålig rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för vi slogs i fängelset och de överdriver supports

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja då tar vi det från början, jag och min polare hade precis kommit in i fängelset för poliserna stormat vårat gänghus och då tar de in oss för allt det där men skit i. Vi kommer till fängelset min kompis var redan där jag kommer till scenen med en polis som kommer och lämnar mig, jag ber polisen komma och ta av mig mina handfängsel, polisen kommer in och tar av mig handbojorna. Det var omkring 4 där inne 5 när då jag kommer in. Min polare står mot väggen och ba tar det lungt. Sen kommer polisen från ingenstans och börjar visitera min kompis som står mot vägen och vi säger åt honom varför han har detta betende. Han säger att han måste vara säker så de inte glömt något på honom. Sedan lägger de hansfängsel på min kompis och söker igenom han och tar hans personliga saker som laddare mat dryck och buntband. Vi frågar varför han tar allt han svarar inte så vi alla var kriminella där inne och vi gick iväg från de och vi viskade att vi skulle slå ner polisen och få tillbaka hans saker pågrund av att polisen tar hans saker utan anledning. Vi går och slår ner han men knockar han så man kan loota han. Polisen ligger på marken och har ont vi andra fångar börjar slå varandra istället och han taeser oss och lägger handbojar. De andra fångarna tar av oss handbojorna och vi fortsätter såhär i omkring 5 minuter. Alla tycker att detta är roligt vi skriver i lokal ooc att vi håller på dö av skratt och liknande. Polisen var själv och lägger mig och en annan i en cell så vi ska lunga ner oss de andra fick bara ha handbojar på sig och försöka lugna ner sig. Sedan kommer supports till platsen och inspekterar. Jag ber polisen ta av mig mina handbojor och låta mig komma ut därifrån. Han gör det och sedan börjar en av fångarna slå någon annan för det ska bli ett scenario. Jag hoppar på och nu har det kommit förstärkning till platsen och nu är de 2 poliser istället för 1. Vi börjar slåss och har roligt men sedan ska någon som precis kommit in ta det illa för att han förstår ju inte vad som händer han kommer in och blir slagen. Så han rapoterar detta och såg att då just jag av alla 5 personer slår ned han när vi alla står i mitten och håller på. Då skriver han i ooc att det just är mig och supportsen tror på detta och bannar bara mig pågrund av att vi slogs i fängelset. De skrev i ooc att det får vara nog och vi alla slutade. Sedan fortsätter de skriva och bara jag får ban av alla 5-6 personer där inne som var med och slogs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja att de bara bannade mig och bara drar mig över kanten för något alla 5-6 personer höll på med. Ingen var sur innan den grabben kom in och blev nedslagen. Inte ens polisen var sur de tyckte och det var ett roligt scenario för att de fick taeser oss och annat. Så antingen tycker jag att alla får en ban för att alla höll ju på att lalla om man kallar det så men vi slutade så fort supportsen sa åt oss att sluta. Men förstår inte varför ni ska överdriva och bara ge mig en avstängning på 10 dagar och dra in alla mina roller för att jag höll på att slåss i fängelset som alla andra. Men i helhet tycker jag att de bara drog mig över kanten och ingen annan när alla hade roligt och ha roligt är ändå det man ska ha när man rpar. Och vi alla rpa på skador och annat så ja.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja ena för suntförnuft för jag körde upp min bil till nakenstaden för jag trodde att man fick köra vanliga bilar ditt men aja och andra för en felaktig ban som jag sedan blev unbannad ifrån för det var ett scenario när vi drog gun mot varandra och någon fear rpa och började kniv hugga någon så de trodde det var jag men egentligen var det inte jag och jag löste situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag ska vara ärlig inte börjat slåss men liksom man slåss varje gång man hamnar i fängelset det är ju ingen snack om saken alla har gjort det och det är ganska vanlig att det händer irl också. Men jag hade kunnat tagit lite ansvar och inte gått med i det sista slagsmålet och skärpt till mig från det som hände innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja men att man inte ska påbörja ett nytt scenario av slagsmål när det precis varit det.

Har du läst våra regler? Ja

ok förlåt jag har då 4* bans men jag tänker de är inte så viktiga för att ena var bara en sv ban av en gäng medlem det var någon som gjorde fel i ett scenario och då stog jag brevid honoom och han tog min id så han bannad mig istället. Och den sista banen som var senast var en väldigt dum anledning där jag då burnade sönder mina däck klockan 4 på natten och det var ingen brevid mig och grabben som bannade mig tyckte det var powergaming vet inte hur för man burnar ju sönder sina däck irl för att vara cool skulle jag säga. Men han la ba 1 timme jag sket i det och gick och la mig.

Tillbaka