Antagen L1llen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1llen

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Ditt discordnamn: lillenbaby_

Ange ditt födelsedatum 2 April 2009

Varför ska just du bli staff? Förbättra alla skottlossningar vet jag att typ alla i staff teamet försöker förbättra, när jag ser att en skottlossning kommer hända kommer jag åka dit i noclip och kolla vad som händer om någon gör något fel kommer jag prata med personen efter scenariot. Förbättra lall kommer jag också prata med personen om vad han/hon gjorde fel och om jag ser att samma person gör samma sak igen kommer jag att banna personen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det är för mycket skottlossningar och lall på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Förbättra alla skottlossningar vet jag att typ alla i staff teamet försöker förbättra, när jag ser att en skottlossning kommer hända kommer jag åka dit i noclip och kolla vad som händer om någon gör något fel kommer jag prata med personen efter scenariot. Förbättra lall kommer jag också prata med personen om vad han/hon gjorde fel och om jag ser att samma person gör samma sak igen kommer jag att banna personen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Lallar inte i support och ig när man är i ett ärende. Skriker inte på andra spelare samt sköter sin staff roll bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer vara aktiv hela sommaren, kommer vara aktiv mellan 12:00 till 04:00 varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? första gången jag gick in på unive var när ni byte namn till unive, så 2021 typ sen har ja tagit pauser lite då och då och nu kom ja tillbaka efter 6 månader. Har varit medlem i lite mer än en månad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit helper förr på unive samt varit staff på många andra servrar. Har också varit sv tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim och rp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka