L1ghtzz | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljuset

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
87
Användarnamn: L1ghtzz

Vad är ditt namn i verkligheten? Roni

Vad heter du på discord? L1ghtzz#9696

Ange ditt födelsedatum 13 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14:50 till 00:00
Tisdag 14:50 till 00:00
Onsdag 15:10 till 00:00
Torsdag 15:20 till 00:00
Fredag 14:20 till 00:00
Lördag 07:00 till 03:00
Söndag 07:00 till 03:00

Min lillebror brukar även spela fast då är det typ 1-2h ibland

Berätta om dig själv Mitt namn är Roni och jag är 12 år gammal jag brukar bara sitta och spela fast annars vara med vänner. Jag tycker om fotboll och brukar även spela det på min fritid. Mer än så finns det inte om mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag som staff skulle ta alla reports och /helps jag kan och även hjälpa folk i support på ett vänligt och profitionelt sätt och se till att alla har fått hjälp efter ett support ärande. Kommer även se till att alla lyder regler och ej bryter mot några regler. Jag skulle också svara på så många ban överklagan som jag kan. Som staff skulle jag specca folk under stora scenarion och se till att alla gör rätt. Jag skulle noclipa hela tiden jag är online på servern och speciellt vid torget spawnen där skit många blir rdmade av andra spelare och det vill jag minska och därför kommer jag hålla koll på dessa ställen. Förra gången jag var staff så avgick jag efter typ en vecka och det ångrar jag skit mycket och vill verkligen vara staff igen då jag kommer göra mitt bästa att utveckla servern och få högre rank inom staff-teamet. Innan jag var staff så kunde det bli att jag gjorde misstag fast jag känner mig redo att bli staff igen och kommer göra mitt bästa som staff. Som staff har man mer möjligheter som t.ex att man kan vara sv-ansvarig och jobb-ansvarig och de vill jag bli och med det förbättrat servern och vill att servern ska ha ett bättre ryckte så att mera människor blir intresserade av att spela på denna server. Jag hoppas jag får en ny chans av alla staff ansvariga nu. Jag kommer försöka göra så att folk får snabbare svar på sina reports eller tickets för att jag själv upplever att det kan vara segt ibland och vill göra så att andra får bättre upplevelser här på servern.
Jag skulle alltid specca stora scenarion och se till så det inte blir fel och jag skulle noclipat hela tiden runt staden för att se till att regler ej bryts och medans ta så många /reports och /helps som möjligt och även hålla koll på forumet extremt ofta. Jag skulle bara gjort staff arbete och aldrig rpa så att jag kan hjälpa mer. Jag kan alla regler och nämna alla grundregler inom fivem roleplay och de är dessa :

RDM är när du dödar en person utan ett giltigt scenario, asså om t.ex jag står vid vianor och så kommer det någon och skjuter ihjäl mig utan anledning det är ett t.ex på rdm.

METAGAMING är när du använder dig av information in game som du fått från ooc asså t.ex discord streams osv

NLR är när du dör under ett scenario minns du inget från det.

POWERGAMING är när du använder dig av omänskliga krafter t.ex om min bil välter och jag sitter i den och låstas att jag inte blev skadad eller rpar skadad det är t.ex powergaming.

COMBATLOG är när du reloggar under ett scenario för att undvika det.

VDM är när man kör över folk t.ex om jag är vid torget garage så kommer det någon och bara kör över mig.

COPBAIT är när man försöker få polisen efter sig medvetet som t.ex att någon kör till polis station och säger att man har dödat folk eller kör efter poliser medvetet.

FEAR RP är när du inte rpar rädd när någon håller pistol mot ditt huvud samt att man t.ex slår någon som har kniv eller vapen mod dem.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på denna server i ungefär 3-4 månader och vill ha större möjligheter inom servern och hjälpa till att utveckla rp nivån, Jag har ungefär 620 timmar på fivem när jag skriver detta och alla dessa timmar är på fivem.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som vill mig att bli staff här är att de är alldeles för många som bryter mot regler och det blir jag arg för och därför vill verkligen bli staff här då jag ångrade att jag avgick som staff tidigare och jag gjorde små misstag som jag har tagit lärdom av. Jag älskar denna server och därför vill jag bli staff och vara med och utveckla. Ibland så får jag ej svar på mina reports och det tar long tid att bli indragen i support och det vill jag minska så därför kommer jag hjälpa alla jag kan. Jag vill även bli staff här igen för att multistaden har en extremt trevlig community som jag vill vara en stor del av. Och det finns staffs som sitter och rpar vid lägen där folk behöver hjälp och det stör jag mig på så jag kommer bara göra staff arbete och aldrig rpa. Förra gången jag var staff gick det sådär och nu känner jag att jag kan göra bättre av mig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Igenom att ta reports ingame och /helps ingame och även ta support hela dagarna och jag kan alla regler bra så att jag kommer se till att alla på servern inte bryter mot reglerna och gör rätt och om jag ser någon bryta mot något grovt skulle jag ta kontakt med en mod eller högre så att dem kan straffa spelaren som gjort fel. För att som support så kan man ej banna någon som jag har hört det och om jag ser någon t.ex rdma skulle jag först kicka så personen ej fortsätter att förstöra rp för andra och sedan ta det med en mod eller högre. Om jag ser någon som bryter mot regler medans de ej är medvetna skulle jag bett dem komma support för att senare berätta vad dem gjort för fel och sedan ge konsekvenserna. Fast om jag ser någon lalla medvetet skulle jag ge konsekvenser direkt och sedan berätta vad dem gjort för fel om peronen kommer support och bara försöka höja rp nivån på denna server <3

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff tidigare men då avgått vilket jag nu ångrar och därför ansöker jag som staff nu.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan staff kommandon väldigt bra enligt mig och de här dem jag vet :

/sqlban [id] [tid] [Anledning] Bannar en spelare.
/sqlunban [Steamnamn] = unbannar person
/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = ger ett jobb till en person
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] =ger en person ett föremål
/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] = ger en person ett vapen
/kick [id] [anledning] = kickar en person
/Dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon
/goto [ID] = Teleporterar till en person
/bring [Id] = Teleporterar en person till dig
/noclip = går i noclip
/car man spawnar fram en bil.
/spec = sspectatear personer
/tpm = tp dig till din gps checkpoint.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det tycker jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar absolut inte på en annan server. Jag har just nu spelat på multistaden i snart 3-4 månader.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har en sak jag vill säga och det är att jag brukar vara nervös under muntliga intervjuer och då ksk jag har lite svårt att svara men och jag kommer vidare till intervju så kommer jag göra mitt bästa under intervjun.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka