Nekad L1eandro99 | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,801
Reaction score
1,455
Ditt discord namn: L1eandro99

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? På grund av att jag meta gameade.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag verkligen inte meta gameade och då bara pratade med min bror som då vi inte satt i call samt pratade och skrev liksom bevis finns att vi inte pratade ända det vi gjorde han hämtade mig ifrån torget ovh inser det beslutet lite överdrivet att bara på grund av det så får jag alla indragna roller jag var grön spelare med mindre bans än majoriteten personer på servern hade ped 2022 2023 roll också och bevisar att jag är en lojal medlem till Unive Roleplay. Tycker då att jag borde få 1 eller 2 krim varningar på grund av att jag gjorde detta med en liten ban men liksom inte 23 dagars ban och indragna roller. Blivit bannad för Meta tidigare av Bulten och då var det 1 krim varning plus 6 dagars ban liksom men detta beslut är upp till dig hur du vill bedöma denna besluts överklagan. På daagmasks ban så står det att jag skrivit med honom fast jag inte ens har pratat me honom alls liksom fattar inte det. Jag tycker att detta borde bli 2 krim varningar istället för alla indragna roller. Valentino vill bara att du ska tänka tillbaka då det hände och kanske ge mig en andra chans det skulle uppskattas mycket. Jag tycker att Valentino tog beslutet för grovt och känns inte rätt hos mig. Men sånt är upp till dig för att bestämma ifall jag kan få tillbaka eller inte. Ifall du bara ger mig en till sak så kommer detta inte upprepas och kommer rpa på en social rp nivå som utvecklar serverns rp. Vill bara att Valentino tar denna besluts överklagan då det ska vara rätt på grund av att han bannade mig och hans beslut ifall han vill ge mig en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Valentino

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka