Nekad L1eandro99 | Beslut Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Ditt discord namn: L1eandro99

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Medlem och Kriminell roll.

Vem/vilka tog beslutet? Alle0108

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutet togs på grund av att jag fear rpade på polisen när dom riktade på mig. Vilket var jätte fel vilket jag verkligen ångrar och inte borde gjort. Jag ångrar verkligen det jag gjort och vill bevisa att jag kan göra bättre. Jag förjänade verkligen inte min ban på grund av att jag verkligen skött mig bra på servern och inte förjänar en sån stor ban. Som grön spelare tycker jag inte att man ska få en sån stor ban på grund av att jag har bevisat min kompetens genom att inte bli bannad på servern ett tag och bevisat att jag verkligen förändrats. Jag tycker att jag ska få 2 varningar istället för att få alla indragna roller. Jag vet att det är ditt beslut Alle men jag vill verkligen att du ska tänka på detta då jag bara var krim 1 dag och blev bannad för en grej som inte förjänar att få indraget för. Jag vill gärna få 2 varningar då jag har lärt mig min läxa och inte kommer upprepa sån dålig grej igen och det kan jag lova dig Alle. Vill bara ha en andra chans för att bevisa för dig att jag verkligen är kompetent för att få rollspela på servern.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt enligt mig på grund av att jag blev bannad för en sak som jag verkligen inte gjorde då det fanns ett grundläggande scenario bakom det. Det är så att en kille skjöt mig och mitt gäng, senare så träffar jag på honom igen när han blir jagad av polisen. Då väljer jag att gå upp till motorvägen för att följa efter han. Jag såg även till så att polisen ej var närvarande när jag valde att skjuta honom. Jag vet att det inte är shoot on sight då vi har ett grundläggande scenario från första början. Samt vill jag även ta upp att när Polisen krashade in i mig så fick jag ganska ont och verkligen rpade på det och du kan även se att jag pratar när jag är i det scenariot. Jag hade även blackscreen när jag krashade så jag rpade på skadorna genom att säga ''aj jag har ont i huvudet'' och valde att fortsätta scenariot genom att hoppa ut. När jag valde att hoppa ut så var min skärm blurrigt vilket gjorde så att jag inte direkt såg polis bilen som va där. När jag väl såg den var jag för sen för jag hade redan börjat rikta och bad han att lägga ner vapnet. Samt så skjöt jag inte efter jag hoppade ut för att det är mot reglerna och visste att jag skulle göra fel. Visste dock inte ifall man fick hoppa ut utan att skjuta. Hade verkligen ingen aning om det då jag aldrig upplevt det innan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Alle0108

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad. Alla i samtalet höll med om beslutet samt är beslutet ej felaktigt och om du läser frågan längst ner så fattar du vrf jag nekar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka