Nekad L1eandro99 | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,803
Reaction score
1,455
Ditt discord namn: L1eandro99

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs på grund av att Berra tycker att jag hetsade i allmänt chatten i Krim dcn vilket jag inte tycker. Jag diskuterade med en av mina medlemmar att inte hoppa support på grund av att det inte kommer lösa något och då argumenterar vi att han inte ska göra det och tog det via pm istället och löste det. Och enligt Berra så hetsade jag när jag känner han och inte svurit mot honom eller byggt upp något hetsande osv. Jag var ganska fundersam över när det stod att min kriminell roll hade dragits in. Och jag visste inte varför och var ganska säker på att det inte var hets på grund av att jag vet vad hets innebär och det var verkligen inte det. Jag har vart på servern i nästan 5 år och har sett flera skriva så och inte fått några åtgärder och var ganska chockad över detta beslutet. Jag fick direkt indragen Krim utan någon förvarning eller tillsägelse som man brukar få vanligtvis. Plus är jag lila spelare och inte fått några poäng alls så tycker att beslutet var ganska fel enligt mig och tycker att Berra gjorde fel. Det är inte bara jag som tycker detta men även andra spelare vart chockad av att jag fick indragen Krim för det jag skrev i allmänt för.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt på grund av att jag fick indragen Krim för en sak som inte egentligen har med hets ooc att göra överhuvudtaget och tycker att det är fel att dra in en kriminell roll för sånt. Han drog den utan förvarning eller tillsägelse vilket är ganska konstigt för att jag sett folk fått det som en varning och jag fick inte ens det han bara drog in den direkt. Berra är en bra staff men tycker han gjorde ganska fel i detta beslut och ber helt om ursäkt ifall du tog det som hets fast det är en medlem i vårt gäng och känner honom och inte hetsade mot honom alls.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Berra1213

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka