Nekad L1ckan | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1ckan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Vad är ditt discord namn? L1ckan

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zaki Montana 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig skön och hetsig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sikta mot att bli en så bra spelare som möjligt för servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rpa rätt och inte förstöra i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, snarare än dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång så döda jag ”en av mina fienden” men de visades att de it va han och jag råka skjuta honom och jag lärde mig att jag måste vara 100 på allt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du måste ha bevis på nåt om du ska rapportera en spelare för regelbrott. Ska man storma ett hus så måste man kolla med krim ansvariga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet tyvärr inte vad man ska säga😅

nekad
Jag vill att du utvecklar din karaktärsbeskrivning & läser på reglerna. Under frågan: Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ska du nämna några server regler och förklara dom med egna ord.
Du får även inte vara aktivt deltagande på en annan svensk rp server!

Du kan ansöka om 24h!

nekad
Jag vill att du utvecklar din karaktärsbeskrivning & läser på reglerna. Under frågan: Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ska du nämna några server regler och förklara dom med egna ord.
Du får även inte vara aktivt deltagande på en annan svensk rp server!

Du kan ansöka om 24h!
Jag är inne i andra servrar för att jsg
Vill utforska andra servrar

Tillbaka