Nekad L1amo | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1amo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 256liamo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry Görgensson 25 barre

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Efekktiv, Vänlig,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina framtidsplaner för min karäktär att man vill ha lite status så att säga så kommer försöka få status i staden. Sen vill man känna ganska många i stan och få lite hybris inte för mycket men inte för lite heller en vill jag skaffa mycket vänner. Bakgrundsplanera är väl att han levde i en dyster familj och en sorglig livstid så att han ofta inte prata om hans förflutna med vänner,familj så man kan säga att ha har haft det tufft så att säga men han ska ta ett stort kliv nu och känna pengar och få status.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp, rolig rp, och allmänt bra rp bidra till att alla ska ha det roligt inte bara du.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall man har dragit från polisen hur många gånger som helst vinner varje scenario mot dem då måste man ge dom en vinst jalla fal kanske inte det roligaste men det är inte roligt för dom heller om jag vinner varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja! Powergaming men inte på denna servern en gammal då va det att jag körde jag jaga en kille och sen krocka jag tänkte inte va bara stressad, Jag lärde mig av att inte ta allt så snabbt tänkta till en sista gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, FEAR RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Då du är medlem på ortenwave.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Då du är medlem på ortenwave.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Och ja jag vill köra på Unive

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:Nekad, inte tagit intervju i tid. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka