Accepterad l1am2228 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? l1am2228

Vem var det som bannade dig? 0alvin0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-02 162216.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde att inte hoppa ur bilen direkt utan diskuterade med snuten innan när poliserna drog fram vapen på mig de första de gjorde på ett vanligt polis stopp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis åkt ut från gäng huset åker ett varv runt området gör inte misstänkt möter polisen jag kör 80 och lagligt han vänder och sätter på blå ljus stannar mig jag stannar och polisen ställer sig bakom mig och säger att han kommer snart jag inväntar en kollega för jag frågade vad han håller på med för han gjorde inget på typ 2 minuter kollegan kommer ställer sig framför mig hoppar ut de båda tar fram automat och börjar rikta jag blir förvånad för jag hade på rikgtigt inte gjort något och de första de gör är att rikta så jag sitter kvar i bilen och säger vad håller ni på med jag har inte gjort någonting varför tar ni fram vapen så snackar jag med dom i kanske en minut om varför de riktar på mig jag är oskyldig sen väljer jag hoppa ur eftersom jag hade liksom inget val de stod med vapen mot mig så jag hoppar ut de fråga sätter mina kläder då jag hade hölster och skott säker väst på mig jag säger de är mode och jag tycker de är snyggt och att de är därför jag bär det och de låter mig gå så jag tar min bil och åker

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag hade kunnat hoppa ut direkt men vart lite förvånad för jag trodde att det var ett vanligt stopp men de bara börjar rikta vapen säger inte om jag är misstänkt för något eller så. Men skulle dock inte säga att jag rpa utan känslor för känslor hade jag bara att de var konstigt av poliserna att rikta de första de gör liksom lite dålig rp att göra det på ett vanligt polis stopp. Hade fattat mer vad han menade om jag hade åkt iväg när de riktade men de gjorde jag inte utan jag hoppade ut med händerna uppe.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad tidigare de bannsen har jag tagit lärdom av och aldrig gjort om de jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat hoppat ut direkt istället för att diskutera med dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hoppa ut direkt när jag har vapen emot mig istället för att prata

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka