Nekad Lekkez | Ban Överklagan [1.benji]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? Lekkez

Vem var det som bannade dig? Benji

Bild på banmeddelande: IMG_0349.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han ansåg att jag krockade in hårt i trädet och körde utan att rpa på skador samt att jag hade brist på social rp när jag hoppade ut och riktade och sen sköt direkt mot en syrianska bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vart kaos i grove street jag står bredvid en bil med mina grabbar de hoppar in i min bil för deras gick sönder och ingen av de hade vapen för de hade precis blivit rånade av syrianska så de hoppar in och säger att jag ska ta nån syrianska bil jag frågar varför och undrar va de gjort de säger de rånade oss precis utan anledning på 3 vapen så ingen av oss har vapen kvar Albin kan du hitta upp dem och råna eller hoppa ut och skjuta dom jag säger okej ska jag bara hoppa ur direkt och rikta mot dem eller vadå de säger ja de robbade precis oss på 3 vapen när du ser dem åk fram till direkt och hoppa ur och rikta och skjut om dom åker jag tänker att eftersom de precis haft ett scenario med dom så är de lungt om jag hoppar ut snabbt så vi hittar den syrianska bilen och de säger att de är dem så jag åker fram till dem frågar något kommer ej ihåg vad sen hoppar ut och riktar de kör iväg och hela min bil sitter och skriker smäll Albin smäll så jag skjuter några skott mot dem. Sen kommer polisen och jagar oss 2 bilar jag fintar dom och åker tillbaka till grove för fintade dem vid industrierna när vi kommer till grov möter vi en polis han pittar senare till oss in i ett träd så vi krockar in i ett träd ganska så lätt och jag rpar på skador men försöker köra iväg polisen följer efter och vår bil går sedan sönder och jag ger upp menas de andra i bilen hoppar in i en annan bil och kommer undan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Brist på social rp är felaktig då jag hade en anledning till att hoppa ut och rikta mot dem fort för de hade ju precis rånat 3 av mina grabbar och de var även dem som sa till mig att hoppa ut nästan direkt och rikta och även skjuta ifall de åker iväg. Power gaming skulle jag också säga är någolunda fel då jag rpar på skador och krocken var inte så hård att om man sitter med vapen på sig och har polisen efter sig att man inte kör där jag anser att de var rätt att köra för de tror jag alla hade gjort i den situationen IRL eftersom man är jagad av polisen och har vapen på sig de är länge fängelsen för de med grov olovlig körning så jag tycker att jag bara gjorde allt för att inte torska och gjorde rätt att köra för de var de ända sättet att inte åka in jätte länge vilket man inte vill

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på unive tidigare och jag har lärt mig av de bannande och aldrig gjort om det jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna men tyckte inte det var ett alternativ för att sitta inne så länge som jag hade behövt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att värdera krocken lite bättre om man verkligen kan köra eller om den är lite för hård för att kunna köra vidare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka