Antagen l1am.22 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

l1am.22

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: lekkez

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av staffteamet eftersom jag har ett genuint engagemang för servern och communityt. Jag har spelat på Unive sedan 2021 med några pauser och jag är mycket aktiv. Med över tre års erfarenhet av RP både som spelare och i olika roller har jag byggt upp en god förståelse för hur bra RP ska fungera. Jag söker inte bara rollen för egen vinning utan för att jag vill bidra till att förbättra spelupplevelsen för andra. Jag tror att jag hade passat bra som staff tack vare min mognad, min erfarenhet och min vilja att hjälpa andra. Jag är tålmodig, lösningsfokuserad och alltid villig att lära mig mer. Jag kommer även bidrs med ett lugnt och balanserat sätt att hantera situationer. Jag är bra på att lyssna, förstå båda sidor av en ärende och fatta rättvisa beslut. jag har en stark känsla för rättvisa och alltid strävar efter att ta så bra beslut som möjligt. Jag är också väldigt tillgänglig och flexibel, vilket innebär att jag ofta kan hjälpa till när det behövs även under tider då andra inte är online. samt jag har varit staff tidigare så har erfarenhet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det ibland kan vara lite otydlig kommunikation kring vad som gäller i vissa rp situationer både för nya och erfarna spelare. Detta kan skapa förvirring och onödiga konflikter. Samt att jag anser att det finns en stor del porblematiska spelare på servern som jag vill hjälpa till att få bort och förhindra från att göra regelbrott specielt inom krim rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill tillsammans med teamet arbeta för tydligare kommunikation och bättre dokumentation av regler och riktlinjer exempelvis genom påminnelser i discorden eller informera i ooc meddelanden i spelet. Det ska vara enkelt för alla spelare att förstå vad som gäller. Vi ska även vara aktiva och hjälp samma i reports samt även specca ofta på ställen där de kan ske problematiska grejer som i tex grove, troget och sjukhuset där de ofta uppstår lall eller en överlag dålig rp nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara lugn, opartisk, trevlig och vara hjälpsam oavsett situation. Man ska kunna separera sin personliga roll från sin staffroll även om det är någon man känner som är inblandad i ett ärende. För mig är det extremt viktigt att agera professionellt det är grunden för förtroende både från spelare och andra staffmedlemmar. Jag vill att folk ska känna att de blir rättvist behandlade när de får hjälp av mig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? dessa är de tider där jag i praktiken inte har något att göra men själv klart kan det vara så att jag ska vara med vänner, träna eller liknande grejer som gör att jag inte kommer kunna var inne på servern men kommer fortfarande vara snabb och hjälpsam i pm på telefonen under denna tid. men skulle nog säga minst 3 timmar om dagen oavsett om jag gör något under förmiddagen dagen eller eftermiidagen kommer jag alltid kunna klämma in minst 3 timmar aktivt staff arbete men även mycker mer vissa dagar
helger och lov 12-04
måndag 16-22
tisdag 15-22
onsdagar 16-22
torsdagar 15-22
fredagar 14-03
lördagar 14-04
söndag 14-22

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på servern sedan 2021 om jag inte minns fel med några pauser hit och ditt då jag spelat andra spel

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag jag har varit staff 1 gång tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej skulle kunna jobba med de flesta men är mest intresserad av krim rpn dåm jag har bäst erfarenhet inom den rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka