Accepterad L1am.1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.1

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-blåljus-28r0 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: kör upp för berg med låg bil
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag åkte på prio till humane mitt gäng blev skjuten mot vi skjuter tillbaka jag kidnappar någon och ska köra där ifrån då kommer snuten jag blir jagad runt halva kartan kör in mot vingården jag kollar bak och ser att snuten krocka så jag saktar ner så jag inte sladdar ut men när jag kollar bak igen så är dem precis bakom mig efter dom krockade jag gasar upp sladdar ut och ner för en liten kant jag skriker aj på klippet ser de värre ut än vad de gjorde för mig och snuten kliver ut och börjar direkt skjuta mot mig så jag börjar åka upp på berget och sen kliver ut och springer ifrån dom

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag förstår att jag gjort fel då man inte ska åka upp på ett berg med en låg bmw men jag gjorde de pga att snuten sköt så jag körde upp och klev ut och började springa men förstår helt varför jag är bannad

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat försök komma ut på vägen eller bara gett upp och blivit tagen av snuten

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans då jag lärt mig av mitt fel som zero bricks nog förstog i support så visste jag att jag gjorde fel från början att jag har gjort fel och det kommer inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka