Accepterad L1aam_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin Natanyahu

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/L1aam/

Ditt Hex-ID: steam:1100001345fea8b

Vad är din discord tagg? l1aam_

Vem var det som bannade dig? jaffar

Bild på banmeddelande: banmeddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde att skjuta en person ur ett fordon som en icke whitelistad medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte exakt vad som hände då det var ca 100 dagar sedan, men jag ska försöka förklara det så tydligt som möjligt. Jag och några andra åkte i en bil, sedan träffade vi på en annan person som vi skapade en konflikt med. Han åkte sedan iväg och vi åkte efter, när han stannade en bit längre bort så tog jag upp mitt vapen och dödade honom och lämnade sedan platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både mitt och staffens fel, i denna ban stod det "skjuter en kille helt utan anledning" Jag hade en grundläggande anledning för att göra det jag gjorde. Alltså så dödade jag inte honom bara för att, men det var fortfarande fel från min sida då jag hade ett vapen som icke whitelist, och jag skjöt ur en bil. Så jag skulle säga att jag gjort fel, fast jag skulle ändå vilja påpeka att staffen endast såg en del av situationen, alltså så såg han inte vad som hänt från första början och då bör han ej skrivit "utan anledning".

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, jag har använt mitt fordon som ett vapen vilket bryter mot regeln: VDM - Vehicle Deathmatch. Efter denna avstängning så har jag inte mer använt ett fordon som ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sätta stopp för att situationen skulle eskalerat, det jag menar är att jag ej hade behövt fortsätta att jaga honom för att sedan döda honom. Jag hade bara kunnat åka ifrån platsen sedan hade det varit över. Men jag tog fel beslut och valde att fortsätta med situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag vill även påpeka att jag är temporärt avstängd ifrån Fivem servern och permanent avstängd ifrån Discorden. Jag vet ej varför jag är bannad ur Discord servern då jag varit bannad där väldigt länge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka