Accepterad L1aam_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin Natanyahu

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/L1aam/

Ditt Hex-ID: steam:1100001345fea8b

Vad är din discord tagg? analgeneral766

Vem var det som bannade dig? abm780

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag valde att döda en person utan en kriminell roll, då jag tog situationen på ett fel sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dödade en kille vid en öppen väg eftersom han körde på min bil sedan kallade mig "ägg huvud", jag klev ut ur mitt fordon och valde att avslossa 25 skott med min MP45K mot killen. Sedan åkte jag iväg som inget hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig att göra det jag gjorde och förstår det till 100%, men sedan den delen där det stod "staff diss" håller jag ej med om eftersom jag ställde en simpel fråga "Jag känneer igen din röst, visst var det du som jobbade på samhall?" jag tolkar inte det som en staff diss, inte heller någon annan i staff teamet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag valde att använda mitt fordon som ett vapen, vilket jag ej skulle göra. Jag tog lärdom av detta och har aldrig gjort om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med personen som körde på mitt fordon och rollspela socialt, men jag valde att ta det dummaste beslutet och döda honom. Detta är då brist på socialt rollspelande, suntförnuft samt RDM. Skulle även på lägga att detta beslut var väldigt barnsligt och lalligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka