Nekad L𝐄𝐎𝐍✟ | Medlem ansökning [ey.nacas]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon

Vad Àr ditt discord namn? real.leon09 / Leon

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 December 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min heter karaktÀr Leon Larsson. 2000-02-20, Leon Àr uppvÀxt i ett utsatt omrÄde i Malmö. Hans pappa blev kriminell och Àven Leon drogs med i gÀnget. Pappa dog efter ett tag, i en konflikt mellan tvÄ gÀng. Mamman blev Àven misshandlad, efter allt dom gick igenom sÄ lyckades Mamma och Leon fly. NÀr Leon var ung sÄ ville han bli Brand man, men de blev inte sÄ utan Leon blev mitt back, i Malmös A lag. SÄ nu siktar han framÄt med fotbollen. PÄ fritiden kör Leon Àven innebandy. NÀr han inte har trÀning eller match sÄ hÀnger han med kompisar eller sÄ skjuter han mycket pÄ sitt fotbolls mÄl och inne bandy mÄl. Han gillar Àven att va med sin hund och gÄ promenad och sÄnt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som Àr roligt, det Àr viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden! Kan bidra till profiesonell roleplay och seriösa scenarion, tycker det Àr roligt att leva in i karaktÀr.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med det sagt att jag ska inte bara tÀnka pÄ min egna vinst.

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Ja Respekt Nazism.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat pÄ flera tidigare servrar.

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer pÄ.

Senast Àndrad:
Nekad.
Anledning:
Du har nyligen fÄtt indraget medlemskap. Du mÄste vÀnta 2 veckor efter indraget medlemskap.

Du fÄr ansöka igen 11/6/2024. Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka