Nekad L𝐄𝐎𝐍✟ | Ban Överklagan [Toris]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120132629/

Ditt Hex-ID: steam:110000109876015

Vad Àr din discord tagg? @trixxarn1

Vem var det som bannade dig? xAzos

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-05-06 141150.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anledning i huvudet som sÀger att jag kan bli bannad för detta regelbrott.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihÄg sÄ mycket dÄ det var ganska lÀnge sedan jag blev bannad men vet om att jag inte fuskade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban vad jag anser dĂ„ jag vet att jag inte fuskade pĂ„ nĂ„got sett som Ă€r ett regelbrott, sĂ„ jag anser att bannan Ă€r felaktig. Är det sĂ„ att jag gjort nĂ„got som gör att ni anser att jag fuskat sĂ„ ber jag hemskt mycket om ursĂ€kt för denna dĂ„liga handling, samt att jag hoppas att ni vill ge mig en chans att vissa att jag inte fuskar.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för suntförnuft dÄ jag snodde en bil inne pÄ polis stationen. Och av den bann lÀrde jag mig att tÀnka pÄ logiskt tÀnkande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget vad jag anser eller kommer pÄ.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? typ

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka