Nekad Lökish | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökish

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_Looken_/

Ditt Hex-ID: 1100001183650c4

Vad är din discord tagg? Löken#4376

Vem var det som bannade dig? Blev bannad både ingame och i discorden. I discorden är jag osäker, men ingame var de spozee

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit permanent avstängd för: stramsnipe ~Spozee"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja i och med han skrev streamsnipe så är de väl hans bedömning och jag kan inte göra mer än att inte hålla med angående det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag minns rätt så var detta ungefär när streamern "Cosmo" spelade på servern. Cosmo var vid piren och sälja bilar eller köpa är osäker (de var ett tag sedan) och jag skulle förmodligen göra de samma, och när jag springer i närheten av Cosmo så blir jag perma bannad av Spozee. Kort därefter blir jag bannad på discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte direkt kalla att gå på samma plats som en annan spelare "streamsnipe" för då borde alla konstanta 500 spelare bli bannade av streamsnipe, men är de vad han tyckte jag gjorde och vad han bedömde så får jag väl ta smällen, men perma tycker jag är lite överdrivet för att som sagt gå på samma ställe en annan spelare gör ( Visste knappt vem cosmo grabben var tills jag fick reda på en vän att han blev bannad)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare ( inte vad jag minns iaf)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? förmodligen inte valt att sticka till piren vid den tidpunkten. Dock om jag ska vara ärlig vet jag faktiskt inte vad jag skulle gjort vid den tidpunkten, trodde man fick röra sig fritt oavsett om de var en streamer eller en vanlig spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer kolla upp vilka som streamar och sedan ha koll på vart de rör sig så man inte stöter på dem (fast de blir också streamsnipe) Så vet inte vad jag kan "förbättra" om jag ska vara helt ärlig. Men vet ni får ni gärna skriva vad jag hade kunnat göra annorlunda, för vill verkligen inte göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes de är klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka