Accepterad långbanan | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barbiee.

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974130036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eve

Vad är ditt discord namn? långbanan#1111

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rina Stina, mitt mål är att bli en välkänd kriminell mellan både kriminella och poliserna i unive. Hon är 22 år gammal. Hon accepterar inte att folk snackar skit och står upp för sig själv och hennes vänner. Hon är hyfsat utåtriktad och social samt behandlar folk som dem behandlar henne. Alltså om någon är snäll mot henne då hon är det tillbaka men om någon är en bitch då hon kommer vara det tillbaka. Hon gillar att köra runt i bilar och träffa nytt folk.

Rina är kriminell och har gjort bankrån, butiksrån, kidnappningar och mord. Hon har valt denna vägen i livet då hon aldrig haft det bra ekonomiskt och har varit vän med fel folk. Så nu har hon flyttat till staden unive för att få en nystart i livet och slippa undan allt som hänt. Just nu tänker hon skaffa lagligt jobb tills hon blir kriminell igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört positiva saker om servern och den har bra samt hög rp nivå, duktiga och trevliga staffs och vill vara en del av communityn. Vill bidra till bra social rp och att andra ska ha kul. Kommer vara en aktiv spelare i både discord samt fivem. Har rpat i ca 6 månader så har förstålse för regler och hur rpn funkar. Har även varit staff på en annan servern som jag nu lämnat då jag vill börja på unive :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga rp scenarion & seriös rp. Jag vill förbättra servern genom att skapa roliga scenarion och få andra ha det kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ej ska spela efter sitt eget bästa, man ska ha tankesättet att båda ska tycka scenariot är roligt och vilja fortsätta rpa med dig. Du ska inte göra saker som ger dig fördelar i ett scenario som tex regelbrott eller annat. Man ska ha i åtanke att det inte bara handlar om en själv utan andra också. Om andra har kul så kommer det bli roligare för dig också.

Hur hittade du Unive? Genom vänner, samt första servern jag var inne på i fivem var unive. (Kopierade min tidigare ansökan som blev nekad och utvecklade den mer, hoppas denna är bättre)

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka