Accepterad Flickjavel | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flickjavel

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victoria

Vad är ditt discord namn? Flickjävel#1575

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bianca Hajgato, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, eftertänksam och har alltid en räv bakom örat.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bianca är utåt sätt den snälla, trevliga tjejen som gärna kommer överrens med dem flesta. En väldigt flörtig och lömsk sida innehar hon och att hålla sina fiender nära är något som hon ofta gör. Bianca älskar att vara en spindel i nätet samtidigt som hon gärna vill leva under radarn. Hon är uppvuxen med sin far och sin storebror Emil. Emil har alltid varit hennes trygga punkt men då han valde att lämna hennes sida för att ingå i en MC-klubb så blev Bianca vilsen. Hon har alltid vänt sig till sina bilar vilket ligger henne varmt om hjärtat. Att röra hennes bilar är som att röra en annan persons barn. Dem få personerna som kommer Bianca nära skyddar hon med hela sitt liv. Dessvärre är hennes manipulativa sida inte lika attraktiv och hon kan få en person att ändra åsikt igenom att endast tala. Respekt möter respekt vilket är något som hon lever ofta efter.
Framtidsplanerna för Bianca är att antingen få in henne på något med fordonsinrikting eller så låter jag det lite ske naturligt. Hon håller sig gärna på den icke lagliga sidan men jag tycker att rpn får ta mig dit isåfall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska jag utföra ett större scenario så ser jag gärna att det finns planering och tid nedlagt på det innan det utförs. Till exempel när jag har gjort ett bankrån så har det blivit ett rp-rån istället. Vi har klätt ut oss till t.ex Anticimex där man innehar olika falska dokument som man vidare kan ge till polisen. Vi utför ett bearbetat rån och polisen får ett roligt scenario trots att dem ooc vet om att rånet sker. Det är vad jag kan bidra med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario där man spelar för motpartens vinst kan till exempel vara när man blir kidnappad som kriminell. I många fall när ens karaktär blir kidnappad så väljer människor att bli sura och bara sätta sig på tvären. I mitt fall om kidnappningen sker snyggt och bra information läggs fram så kan jag då välja att ge tillbaka information och ge tillbaka ett bra scenario där kidnapparna "vinner" på att utföra det. Scenarion handlar därmed inte om att alltid vinna, utan det är själva rp:n jag vill åt och spänningen i det hela.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Personangrepp, rasism/nazism, man får inte använda voice changer i Discord, använda rätt chatter samt använda sunt förnuft i sitt rp:ande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har RP:at i cirka 5 år men har haft några års uppehåll. Suttit som admin på dem flesta servrarna jag har spelat på och är därför väldigt noggrann med att uppehålla en seriös rp samt följa reglerna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka