Nekad Lämsibämsi | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lämsibämsi

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379593053/

Ditt Hex-ID: steam:110000118fe6d5d

Vad är din discord tagg? shaq442

Vem var det som bannade dig? filip10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nordbanfivem.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? n-ord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom precis upp från sängen i sjukhuset så vart jag sur över att jag hadde kryckor och medans satt jag och snacka med en kompis på discord och så sa jag n orden och man hörde det ingame. min knapp till push to talk är på musen och brukar ibland bara hålla in den det var inte meningen att man skulle höra det ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det som typ en felaktig ban men samtidigt är det mitt fel för att man hörde mig men jag visste inte man kunde höra mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5 kommer inte ihåg dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka på vad jag säger i discord och att vara mer noggranare med att kolla man inte pratar ingame i fel stunder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara bättre med språket och kolla så att man nu inte snackar ingame.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka