- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 6
Blacklist-referens
ID: 190 — Övrigt
Anledning: fusk och rasism.
Personal: BubbleGum
Datum: 2025-08-23
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ingame och sköt mot massa personer sen kom BubbleGum och tog mig i staff samtal och sa att jag skulle hoppa support för PC CHECK. Ja sa till honom att vänta lite för jag var mid scenario så jag hopade efter mitt scenario samt så Hade jag Discord Canary uppe så medans jag gjorde en pc check så Bannad BG mig för rasism för mina vänner började skrika N-Ordet dirrekt så vi han aldrig göra pc checken.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag skulle inte tagit in mina vänner i Discord Canary och bara låta Bubbleum göra pc checken så skulle ja inte behövt ha varit bannad.
Vad har du lärt dig sedan dess? ALDRIG ALDRIG sitta i discord Caranry när man ska till ett support ärande för då får bara jag skit o inte någon annan.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag skulle vilja ha en till chans för att kunna spela på Unive igen ha de roligt samt bevisa för er att jag inte är en dålig person som sitter o fuskar för det gör jag inte. Unive har alltid bettyt mycket för mig och kommer alltid göra. Så vill bara kunna börja rpa igen och visa för er att jag ej kommer göra om samma misstag som jag gjorde denna gången.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag vet inte vad jag har för bevis fast jag vet att jag inte fuskade men jag satt med mina vänner i canary sen började dem skrika n-ordet.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja