Accepterad .KZ | Ban Överklagan [bmw.16]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.KZ

Aktiv Medlem
Meddelanden
864
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131515939/

Ditt Hex-ID: 110000145cfdc23

Vad är din discord tagg? KZ81

Vem var det som bannade dig? Oskarrrr2008 BMW.16

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-04 213721.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte, jag vet staffs valde att banna mig eftersom att jag har gjort ett misstag som var väldigt efterblivet. stafs valde att banna mig för att jag bröt mot servers regler och det är deras jobb att banna folk som gör det. Det jag gjorde var att jag fear rpa och detta är emot serverns regler så jag säger bara så här att straffen gjorde rätt och jag gjorde fel och jag förstått mitt misstag till 110 %. Så kortfattat så vet jag att staff valde att banna mig för att jag bröt mot en regel där staffs valde att banna mig och dem har 110 % rätt att göra det och dem tog ett rätt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte exakt exakt vad som hände men det viktiga och den stora anledningen till min ban vet jag exakt så. Jag och min kollega hade en biljakt som eskalerade där bilen krockade in i en vägg i en pit manöver. Gärningsmannen hoppade ut och han riktade mot mig och sedan riktade han mot min kollega och då valde jag att ta upp vapen och skjuta honom. [FEAR RP]. Sedan så vårdade vi han och flera kollegor till tråden eller dess till platsen och vi fortsatte RP oss fram med scenariot. Sedan så blev jag indragen till support och jag valde att lämna scenariot för att jag behövde ta ett supportärende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig BAN och felet var 110 % från mig. Jag har förstått exakt vad jag gjort för fel och det jag gjort för fel är att jag inte har varnat för mitt liv och valt att dra upp ett vapen när jag har en pistol riktad mot mig och min kollega. Jag skyller absolut inte ifrån mig om jag erkänner till att jag har gjort fel, ja. Jag har även tagit tiden att tänkt för mig Vad jag har gjort för fel och hur jag kunde agera i förändrar jag även tagit tips av våra kära staffs och Oskar som man berättat att i stället så kunnde jag ta upp mina händer för att det hade du gjort inom sunt förnuft och fear rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte exakt vad jag blev bannad för sist för det var för 1 års sedan men detta bevisar att jag inte är en problemspelare och jag tar lärdom av mina banns som jag får. Jag har alltså inte varit bannad sens cirka 1 år ish.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade inte tagit risken och jag hade vädjat om mitt liv. Jag hade tänkt på sunt förnuft och fear rp. Om vi säger att jag har en tidsmaskin och jag går tillbaka till tiden så hade jag tagit upp mina händerna riktade lyssnat på honom och RP att mig framåt därifrån istället. Jag har lärt mig att man ska vänja sig över sitt liv även fast man är två personer eller tre . Nästa gång så måste jag tänka på sunt förnuft alltid först då jag inte gjorde det i början av scenariot så detta har jag tagit till mig också. En stor grej som jag märkte av när jag tänkte på min ban så var det att jag lät inte honom ha så roligt för att båda parterna ett rollspelande scenario måste ha roligt men jag gjorde så att han inte hade roligt alls genom att jag bara skött honom. Detta har jag tagit läredom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 110% jag ber om ursäkt för vad jag har gjort men det jag har gjort har jag redan gjort och vi kan inte ta tillbaka tiden så istället så vill jag gå fram och lära mig av mina misstag så att de inte upprepas i en i framtiden. Jag har lärt mig att man ska tänka på sunt förnuft och fear rp när någon rikar men även sundförnuft i alla senarion. Jag har lärt mig mera saker när jag tänkte på min ban och hur det känns för motpaten i senariot som att var det att jag lät inte honom ha så roligt för att båda parterna ett rollspelande scenario måste ha roligt men jag gjorde så att han inte hade roligt alls genom att jag bara skött honom. Detta har jag tagit läredom.

Sundförnuft hela tiden måste jag tänka på för att den har koppling till fear rp men även grunden till rp

Fear rp att man ska vänja om sitt liv exempelvis när någon riktar mot dig som det hände i detta scenariot och man ska inte agera emot man måste lyssna för att man vill överleva och man vill inte dö och detta hade jag gjort det är riktigt liv också självklart.

Tänka på motpartens sida att jag ska göra det så roligt som möjligt för båda parterna och att inte powergamea att bara jag ska vinna i ett scenario istället så borde alla vi har så roligt som möjligt både han och både jag

om du väljer att använda mig så kommer jag lova aborten har mitt hjärta att detta kommer absolut inte ske igen och jag har lärt mig mycket från detta och jag är jättetacksam att du har valt att ta ett hårt beslut mot mig och vara hård för att detta fick mig att lära mig mycket. Detta kommer inte ske igen och jag hoppas vi ses igen men istället inom rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka