Inaktuell bmw.16 | Ban Överklagan [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.05

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-13 094214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet och tror inte! 320 bannade mig för att jag sa discord namn in game alltså Falken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt innan jag blev bannad var att jag pratade mild OOC genom att säga DC namn in game. Jag satt i discord och såg ej att 320 tog in mig i samtal överhuvudtaget därför svarade jag inte heller. Senare så ska jag gå in i fivem ser jag att jag blivit bannad för mild ooc av 320master och då tar jag klipp och spolar tillbaka och där ser jag att du tog mig i samtal och var ej medveten om det, kommer ej att ske igen under några omständigheter!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban tycker jag! I och med att han tog mig i staffsamtal, men det var väldigt synd för mig att jag inte agerade in game och var inne i discord och pratade om en incident. Jag kommer inte gör om det, kommer verkligen aldrig prata OOC in game i hela mitt liv igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad 22 ggr tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att förstå för mitt egna jävla huvud att jag inte ska prata OOC in game igen för det är nog det dummaste man kan göra. Jag skulle bara sagt hans in game namn och då hade inget av detta hänt men det är bra, man får ta lärdom av sina egna misstag så lär man sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100 procent, det är just med att jag ALDRIG i hela mitt liv skall prata OOC in game varken OOC namn eller något alls över huvudtaget!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka