Inaktuell .KZ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.KZ

Aktiv Medlem
Meddelanden
864
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? kz81

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag är motiverad att söka rollen som M-A av flera skäl. Först och främst brinner jag för att skapa en bra miljö där alla som spelar på Unive känner sig välkomna. Jag tror att en engagerad medlems ansvarig arbetet och hur deras uppgifter går till på. Mit mål är att säkerställa att varje individ känner sig respekterad och inkluderad i Unive detta är inklusive folk som inte är medlemmar på servern eftersom att det är ett sätt att få Unive att växa.

Jag har en stark förståelse för vikten av att upprätthålla reglerna och skapa en positiv upplevelse för alla medlemmar och icke medlemmar. Jag är redo att investera min tid och energi för att säkerställa serverns fortsatta tillväxa jag kommer vara aktiv genom att läsa ansökningar ta intervjuer svara på frågor men även vara en förebild för alla medlemmar men när jag säger förebild så menar jag att dem ska tänka på att vara som mig och försöka ha en bra rp nivå och läsa reglerna men även att inte bryta mot dem. Bara för att jag bär på m-a rollen betyder det inte att jag är bättre.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är dedikerad och engagerad när det kommer till att säkerställa serverns smidiga funktion och medlemmarnas välbefinnande. Jag är beredd att lägga ned min tid och energi för att garantera att servern bild håller högst och göra en plats där alla känner sig bekväma och respekterade.

Kommunikations: Jag är bra på att kommunicera med människor och kan lösa konflikter på ett. Jag tror på att främja öppen och ärlig

Respekt för regler: Jag är noga med att följa serverns regler och uppmuntra andra att göra detsamma. Jag är medveten om att en ansvarsfull Medlemskap Ansvarig är en förebild för serverns medlemmar när det gäller att efterleva reglerna och riktlinjerna.

Ambition: Jag har en vision för hur servern kan växa och förbättras, och jag är beredd att arbeta tillsammans med andra medlemmar och administratörer för att förverkliga den visionen. Jag ha räven spelat på denna sevrver sedan 2022 februari. har även varit SV flertals gånger och bidragit med en hög rp nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Bemöt andra med respekt, empati och vänlighet. Lyssna aktivt, undvik konfrontation och var öppen för olika åsikter. Skapa en positiv och inkluderande atmosfär i alla interaktioner.. Jag har 0 telorans om rasism.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Bemöt andra med respekt, empati och vänlighet. Lyssna aktivt, undvik konfrontation och var öppen för olika åsikter. Skapa en positiv och inkluderande atmosfär i alla interaktioner.. Jag har 0 telorans om rasism.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemskap bör innebära en positiv engagemang i gemenskapen. Det är viktigt att medlemmarna aktivt deltar, följer etablerade regler och arbetar för att främja en välkomnande och positiv atmosfär för alla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som ansvarig för medlemskapet är det viktigt att inte bara se upp till alla utan att vara en förebild. Det innebär att jag måste sträva efter att vara en positiv influens. Att hjälpa och visa respekt gentemot alla medlemmar på servern är av största vikt, samtidigt som jag ska vara hänsynsfull gentemot alla inom denna fantastiska gemenskap

Hur ser din aktivitetet ut? Är en helt vanlig dag till exempel som en måndag vaknar jag kl. 7 borstar mina tänder åter är i skolan 8 10 jag slutar 15 noll noll därefter så kommer hem till skolan börjar RP runt 17 noll noll eller 16 noll noll vid denna tiden. Jag är PR tills kl. 10 eller 9 och sen stänger jag av på vardagar RPRA från kl. 12 till kl. 0.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag har varit Medlemskaps ansvarig tidigare. men vill säga #ickemedlemmarontop! (skoja bara)

+rep borde få en till chans gjorde så mycket jobb när han var det tidigare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka