Nekad kyleesky | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kyleesky

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? djen5372

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas Bell Han är 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad . nyfiken . lätt att förstå sina uppgifter

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Arbetar på en bilverkstad i Linköping, där han har jobbat i ungefär ett år. Efter att ha hoppat av skolan fick han jobbet genom sin vän Simon, som äger verkstaden. Andreas har alltid haft ett stort intresse för bilar, något han fick från sin pappa redan som liten. En dag när Andreas står och arbetar med en bil kommer en man in på verkstaden, någon som Simon verkar känna mycket väl. De går in på Simons kontor och pratar en stund bakom stängda dörrar. Kort därefter går Simon fram till Andreas och ber honom att köra och hämta några väskor — väskor som han absolut inte får öppna på tre dagar. Andreas känner direkt att något inte står rätt till. Han vill egentligen inte bli inblandad, men samtidigt har Simon gett honom jobbet och alltid funnits där. Andreas börjar fundera över vilka människor Simon egentligen umgås med och vad det är som pågår bakom kulisserna. Innerst inne har Andreas en helt annan dröm. Han vill söka in till polisskolan och hjälpa till att bekämpa den växande kriminaliteten i Linköping. Han är en glad, öppen och social person som har lätt för att få vänner och älskar musik. Samtidigt har han sett hur våld och kriminalitet blivit allt vanligare i staden där han bor, och han känner att han vill göra skillnad. Till slut samlar Andreas mod och säger till Simon att han inte tänker hämta väskorna. Simon blir rasande och hotar honom med att människor kan börja leta efter honom och att vad som helst då kan hända. Andreas får nog. Han säger upp sig direkt från bilverkstaden och förklarar att han aldrig mer vill ha något med Simon att göra. Efter det bestämmer sig Andreas för att följa sin dröm på riktigt och skickar in sin ansökan till polisskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan lyfta fram ett leende och ett gott skratt hos andra spelare jag säger vad jag tycker och tänker
och att det blir bra rp med andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rpn. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tog utt för mycket pengar från en jobbkassa det jag lärde mig är att men inte ska ta bara för att man vill ha man ska känna upp sina egna pengar från jobb

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING är om du får saker från andra ställen en in game och COPBAIT att få polisen att gå efter när du inte behöver det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så kan ha svårt att skriva och visa ort att säga

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka