Accepterad .kvz4 | Medlem ansökning (Astrokatten99.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btwnsm

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? kvz_4

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliver Gzz 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, social, Mogen, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olivers bakgrund är lite som en Åkattraktion på Gröna lund, Hans bakgrund har vart lite upp och lite ner. Oliver hade det bra innnan han började umgås med folk som ej var bra exemplar för honom vilket gjorde att Oliver började med lite smått som att snatta men allt blev värre beroende på hur länge de pågick, Efter ett grovt brott som Oliver gjort så blev han satt på hvb hem tills han var 18 år gammal och då hade han tänkte han att han kanske skulle börja med dom kriminella grejerna som han gjorde i tonåren eller så skulle han skaffa ett jobb som bilmekaniker, skattjägare, taxiförare, Och skaffa bättre vänner som är lite mindre kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp ifrån mig och hoppas att andra kan göra det mot mig också, Det kan också vara allt ifrån sociala scenarion eller väldigt långa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska ej spela för din egna vinst, typ att du spelar egoistiskt och bara tänker på dig själv att du ska ha det han ska ej ha det. Men så ska de inte vara de ska vara att båda parterna har roligt ifrån sig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag ej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Absolut fearrp, Pwg, pwg2, failrp, rdm, vdm, Reaction rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope de är bra ifrån mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka